ПРВА ЛИНИЈА
No Result
View All Result
  • ДОМА
  • ДЕНЕС
  • ПОЛИТИКА
  • ФРОНТ
  • ОПШТЕСТВО
  • СВЕТ
  • ЕКОНОМИЈА
  • МАГАЗИН
  • КУЛТУРА
  • СПОРТ
  • ДОМА
  • ДЕНЕС
  • ПОЛИТИКА
  • ФРОНТ
  • ОПШТЕСТВО
  • СВЕТ
  • ЕКОНОМИЈА
  • МАГАЗИН
  • КУЛТУРА
  • СПОРТ
No Result
View All Result
ПРВА ЛИНИЈА
No Result
View All Result

Царовска: Реформата го враќа учењето во училница, родителите не се заменски наставници

April 27, 2021 20:33
in ДЕНЕС, ПОЛИТИКА
Share on FacebookShare on Twitter

Наставниците не треба да го предаваат учебникот, туку наставниот план, кој за прв пат

има национални стандарди кои треба да се постигнат како резултати од учење. На

наставникот е оставено да ја искористи креативноста и да се фокусира само на

знаењето на учениците, рече министерката за образование и наука Мила Царовска во

дебатната емисија Отворено на ТВ 24.

Реформата на основното образование стартува од прво и четврто одделение, а

наставниците од овие одделенија ќе поминат интензивни обуки. Министерката појасни

дека новите наставните програми за овие одделенија предвидуваат интеракција, работа

во групи и постојано истражување. Наставниците многу полесно ќе го подготвуваат

часот, полесно ќе оди комуникацијата меѓу наставниците и родителите, наставниците и

учениците, затоа што сите ќе имаат пристап до исти дигитални учебници, кои се

повикуваат на отворени образовни ресурси. На една платформа ќе биде сé што

подготвиле сите наставници.

„Реформскиот пристап значи дека во прво и во четврто одделение се менува целиот

концепт на учење. Нема веќе ученикот да треба да учи дома. Учењето се случува во

училница, во училиште и под водство на наставник. Тоа што сме се научиле дека сé

што наставничката нема да заврши на час, родителите треба дома со часови да го

довршуваат, тоа не е образование. Родителите не треба да бидат заменски наставници,

такво образование не ни треба“, посочи Царовска.

Новиот концепт на основно образование го продолжува престојот на ученикот во

училиште, со сите воннаставни и изборни содржини, меѓу кои и учење на дигитални

алатки. За прв пат наставниците ќе добијат инструкции за задавање на домашни

задачи. Домашните задачи треба да бидат повеќе во форма на дискусија во домот, или

одредено истражување што треба ученикот да го направи, користејќи различни извори

и со тие сознанија да се врати на училиште, за да ги потврди со наставникот.

Next Post

Шилегов: Да направиме разлика, упадот во парламентот е тероризам, не е насилство

НАЈНОВО

Герасимовски најави масовна дератизација во училиштата, градинките и зградите, вонредната во шахтите е во тек

October 24, 2025

Како се регулира онлајн коцкањето

October 23, 2025

Два руски воени авиони навлегле во воздушниот простор на Литванија

October 23, 2025

НАЈЧИТАНО

  • Анаис

    Дневен хороскоп со Анаис – 23 октомври

    0 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Судбоносно „ДА“ или опасно „НЕ“ – Македонија пред европскиот тест

    0 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Поранешен унгарски разузнавач по неодржувањето на средбата помеѓу Трамп и Путин: Она што сега изгледа како дипломатски успех, на долг рок ќе се претвори во сериозна трагедија

    0 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Почна 40. јубилејно издание на „Макфест“

    0 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Зошто ВМРО победи убедливо и зошто СДСМ изгуби?

    0 shares
    Share 0 Tweet 0

© 2023 Frontline.mk

  • ЗА НАС
  • ИМПРЕСУМ
  • ПОЛИТИКА НА ПРИВАТНОСТ
  • МАРКЕТИНГ
  • КОНТАКТ

No Result
View All Result
  • ДОМА
  • ДЕНЕС
  • ПОЛИТИКА
  • ФРОНТ
  • ОПШТЕСТВО
  • СВЕТ
  • ЕКОНОМИЈА
  • МАГАЗИН
  • КУЛТУРА
  • СПОРТ
  • ЗА НАС
  • ИМПРЕСУМ
  • КОНТАКТ
  • МАРКЕТИНГ

© 2023 Frontline.mk