Многу вонредни ревии се случија во дворот на фамилијата Версаче на Виа Гесу, но вечерашната вечер беше нешто сосема ново – и во мода, тоа е навистина многу извонредно. Она што се случи е дека Ким Џонс и Силвија Вентурини Фенди од Фенди и Донатела Версаче од Версаче ги сменија куќите – очигледно само за една ноќ – за да дизајнираат 25 изгледи за нивните поранешни ривали. Резултатот беше прекрасна мода, која Франкенштајн ја крсти Фендајс, и беше моделирана од актерската екипа за која се сомневате дека ќе се намали како најспектакуларната сезонава.
А сепак, колку и да беше кастингот-и тоа беше-веројатно највозбудливо невиден момент се случи набргу откако Кејт Мос и Амбер Валета отидоа заедно и Ким Џонс излезе да се поклони за неговата улога во дизајнирањето првите 25 погледи. Одеднаш, панелите со Медуза се вклопени во sидовите на зеленилото на модниот простор, ротирани за да го откријат логото со двојно F, дизајнирано од Карл Лагерфелд за Фенди.
Во изгубената љубов зад сцената потоа публиката во која беа вклучени Елизабет Харли, нејзиниот син Демијан и Дуа Липа се судрија со актерската екипа. Вибрацијата беше, како што Аманда Харлех многу соодветно кажа, „халуцинаторна“. Дали навистина ја видовме Донатела Версаче како се поклонува за дизајнирање колекција на Фенди – во ред, Фендас – што се затвори со Наоми Кембел? Дали навистина Мос танцуваше со Шалом Харлоу за последниот состав заедно со Карен Елсон, Кристен Мек Менами и современите актери, вклучувајќи ги Gиџи Хадид, Адут Акеч, Емили Ратајковски, Виторија Церети и, да, младата Лила Мос Хак?
Во дебелината на таа љубов беше Ким Џонс, која објасни како Фендејс Франкенштајн за првпат беше формулиран. „Во февруари по шоуто за готови облека, дојдовме на вечера овде со Донатела. Силвија и Донатела се сложуваа навистина добро, и ние мислевме дека би било убаво да се забавуваме. Тоа беше дизајнирање: ние го дизајниравме Версаче, а таа го дизајнираше Фенди. Запомнете, овие две куќи не се во иста група: ние само го направивме тоа како пријатели, и од почит еден кон друг. Никогаш не било планирано како комерцијална работа “.
Имајќи ја можноста да ја добие својата рака во архивата на Версаче, тој додаде: „Беше воодушевувачки. Има работи што никогаш немав шанса да ги видам со свои очи. И кога Донатела отиде во архивата Фенди, таа случајно избра работи од истиот период што го гледавме. Исто така, Донатела никогаш не дизајнирала за друг бренд, ниту пак Силвија, па затоа беше многу интересно да се види. Но, причините зад тоа беа директни: сакавме да направиме нешто што беше оптимистичко и забавно додека се враќаме на емисиите во живо. И сакавме да го сториме тоа затоа што се сакаме “.
Како што навестуваше Џонс, најзначајната неодамнешна споредлива модна „контаминација“, помеѓу Баленсијага и Гучи, навистина беше проект што опфаќа два дела од поголема корпоративна целина. Во меѓувреме, најпосветениот загадувач во модата, најверојатно е Монклер преку својот проект „Гениј“: сепак, во ова повеќе дејствува како креатор. Ова беше нешто и порадикално и посмело демократско: состанок на три различни умови за дизајн, сите на највисоките ешалони на модата и сите дејствувајќи со премногу-ретка креативна понизност во овој бизнис, дозволувајќи си слободна контрола да ја преинтерпретираат меѓусебната ИП. Исто така, имаше логика за наследство, бидејќи Џани Версаче и Карл Лагерфелд беа исклучително пријателски ривали. Она што остана нејасно кога започна забавата по шоуто, која ветуваше дека ќе биде целоноќна, е дали оваа капсула на Фендајс е еднократна-или дали може да има повратно коло, можеби домаќин на Фенди, следната сезона. Тешко е да се искачи вечерва.
извор: вог.ком