Мерцедес-АМГ го одржува своето ветување за посветеност на V8 моторите, а новиот ГТ Трак Спорт е доказ за тоа. Иако сè уште е претставен како концепт, се очекува оваа моќна машина да премине во сериско производство, најавувајќи ново проширување на GT серијата. АМГ вели дека „ГТ семејството сè уште не е целосно“, што сугерира дека доаѓаат уште модели.
И покрај зборот „track“ во името, се очекува овој модел да биде легален за возење на пат. За АМГ да се натпреварува во ГТ3 категоријата, мора да има модел кој е хомологизиран за патишта. Тоа значи дека ќе има специјална верзија која ќе го поврзе тркачкиот автомобил со сериските модели, веројатно уште поекстремна верзија од ГТ63 Про. Дополнително, резервната гума Мишелин, забележана покрај прототипот, изгледа како патна гума, што уште повеќе укажува на легалноста за јавни патишта.
Иако автомобилот е покриен со камуфлажа, лесно се забележуваат големиот преден сплитер и задното крило со „swan-neck“ дизајн. Се очекува да биде наменет за ентузијастите кои сметаа дека втората генерација од овој модел изгуби од својата спортска природа со додавање на задни седишта, претворајќи го во купе верзија од кабриолетот СЛ. Оваа верзија има цел да го врати тој карактер и да се бори со конкуренти како Порше ГТ3-РС.
Мерцедес-АМГ има големи амбиции за овој автомобил, вклучително и можен обид за рекорд на Нирбургринг. Претходниот GT Black Series го држеше рекордот во 2020 година со време од 6 минути и 48 секунди, пред Porsche да го надмине со ГТ2-РС опремен со Мантеј Перформанс Кит поставувајќи време од 6 минути и 43 секунди. АМГ потоа возврати со хиперавтомобилот One со време од 6 минути и 29 секунди. Иако ГТ Трак Спорт веројатно нема да го надмине тој резултат, би можел да го надмине Porsche.