ПРВА ЛИНИЈА
No Result
View All Result
  • ДОМА
  • ДЕНЕС
  • ПОЛИТИКА
  • ФРОНТ
  • ОПШТЕСТВО
  • СВЕТ
  • ЕКОНОМИЈА
  • МАГАЗИН
  • КУЛТУРА
  • СПОРТ
  • ДОМА
  • ДЕНЕС
  • ПОЛИТИКА
  • ФРОНТ
  • ОПШТЕСТВО
  • СВЕТ
  • ЕКОНОМИЈА
  • МАГАЗИН
  • КУЛТУРА
  • СПОРТ
No Result
View All Result
ПРВА ЛИНИЈА
No Result
View All Result

Колевски: Законот за ЈО нуди механизми за спречување влијанија, но тоа најмногу зависи од обвинителите

-Законот за јавното обвинителство може да воспостави одредени механизми за спречување на било какви влијанија, но самиот закон не е доволен за да го спречи тоа. Законитото, објективното и непристрасно постапување на јавните обвинители е најголемата брана за спречување на надворешните влијанија, истакнува Колевски.

February 20, 2020 12:20
in ДЕНЕС, ПОЛИТИКА
Share on FacebookShare on Twitter
 Законот за јавното обвинителство нуди механизми за спречување влијанија, но тоа сепак не зависи од законските одредби туку од самите јавни обвинители колку законитото, објективното и непристрасно ќе постапуваат, вели во изјава за МИА претседателот на Советот на јавните обвинители, Ацо Колевски.

-Законот за јавното обвинителство може да воспостави одредени механизми за спречување на било какви влијанија, но самиот закон не е доволен за да го спречи тоа. Законитото, објективното и непристрасно постапување на јавните обвинители е најголемата брана за спречување на надворешните влијанија, истакнува Колевски.
Законот, како што појаснува, не донесува промени во однос на овластувањата на јавните обвинители во јавното обвинителство на Република Северна Македонија, освен во однос на овластувањата на основниот јавен обвинител на Основното јавно обвинителство за гонење на организиран криминал и корупција, кој добива повеќе самостојност при обавување на функцијата.
– Самостојноста на основниот јавен обвинител на ОЈО за гонење на организиран криминал и корупција е во поглед на тоа што без негова согласност републичкиот јавен обвинител да не може да преземе кривично гонење или вршење на определени работи за кои е надлежно Основното јавно обвинителство за гонење на организиран криминал и корупција. Исто така јавните обвинители во ова обвинителство не можат да бидат времено упатени во друго јавно обвинителство, вели Колевски.
Според претседателот на Советот на јавни обвинители, борбата против организираниот криминал може да се подобри, првенствено со пополнување на Основното јавно обвинителство за гонење на организиран криминал и корупција со квалитетни обвинители, односно со доволен број на јавни обвинители кои ќе ја обавуваат функцијата, пополнување со доволен стручен и административен персонал, истражители, со формирање на истражен центар и со обезбедување на материјално финансиски средства за обавување на функцијата.
-Нормативниот дел за регулирање на функционирањето на јавното обвинителство, сам по себе не може да придонесе за подобрување на состојбите доколку не бидат исполнети наведените услови, додава Колевски.

Претседателот на Советот за јавни обвинители на јавната расправа за Законот што се одржа во Собранието се задржа на оние делови од законскиот текст кои го засегаат самиот Совет, односно на некои недоречености, но даде поддршка на потребата од носење на законот.

Со одредбата од член 109 од Законот за јавното обвинителство спротивно на Законот за Совет на јавните обвинители,  на Советот, како што вели Колевски, му се наметнува во кој правец да донесе одлука, со што се навлегува во самостојноста на Советот, во неговото овластување  да го определува бројот на јавните обвинители во јавните обвинителства, конкретно во Основното јавно обвинителство за гонење на организиран криминал и корупција.

-Систематизацијата во јавните обвинителства, односно одлуката за зголемување на бројот на јавни обвинители во поедино обвинителство се утврдува откако ќе се прибават податоци за бројот на кривичните пријави, предмети кои се решаваат или се уште се во фаза на кривична постапка, сложеноста на предметите, времето на донесување на одлука и други параметри, смета Колевски.

Донесената одлука за систематизација, како што посочува тој, се носи врз оснава на анализа на овие податоци, и треба да биде одраз на реалните потреби за пополнување со јавни обвинители во Основното јавно обвинителство за гонење на организиран криминал и корупција.

Законот за јавно обвинителство беше изгласан во Собранието на 16-ти февруари, а ќе почне да се применува од 30 јуни 2020 година.

ФРОНТЛАЈН Е-БИЛТЕН

ПРЕТПЛАТИ СЕ НА Е-БИЛТЕНОТ НА ФРОНТЛАЈН И ДОБИВАЈ ГИ НАЈНОВИТЕ ВЕСТИ НА ТВОЈАТА Е-АДРЕСА

Check your inbox or spam folder to confirm your subscription.

Next Post

Избрано идејното решение за спортската сала Партизан

НАЈНОВО

ВИ

Возрасни со цуцли: Новиот тренд за намалување на стресот во Кина

September 4, 2025
Foto: Wikimedia Commons

НАТО реагираше поради Додик: Секоја закана за сецесија е опасна

September 4, 2025

Кралот Чарлс Трети и неговите необични навики

September 4, 2025

НАЈЧИТАНО

  • „Виз Ер“ воведува летови до Скопје од Будимпешта и Наполи, а до Охрид од Катовице, Вроцлав и Милано

    0 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Потрага во морскиот дел на Халкидики по македонска државјанка – пронајдена жива и здрава на копно

    0 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Орце Ѓорѓиевски, во тимот за Скопје го вклучи Гоце Станковски, осуден за примање поткуп

    0 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Новинарот Селмани жртва на вандализам: Избрале погрешен човек

    0 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Мицкоски очекува Обвинителството да го расчисти случајот со прислушувањето

    0 shares
    Share 0 Tweet 0

© 2023 Frontline.mk

  • ЗА НАС
  • ИМПРЕСУМ
  • ПОЛИТИКА НА ПРИВАТНОСТ
  • МАРКЕТИНГ
  • КОНТАКТ

No Result
View All Result
  • ДОМА
  • ДЕНЕС
  • ПОЛИТИКА
  • ФРОНТ
  • ОПШТЕСТВО
  • СВЕТ
  • ЕКОНОМИЈА
  • МАГАЗИН
  • КУЛТУРА
  • СПОРТ
  • ЗА НАС
  • ИМПРЕСУМ
  • КОНТАКТ
  • МАРКЕТИНГ

© 2023 Frontline.mk