ПРВА ЛИНИЈА
No Result
View All Result
  • ДОМА
  • ДЕНЕС
  • ПОЛИТИКА
  • ФРОНТ
  • ОПШТЕСТВО
  • СВЕТ
  • ЕКОНОМИЈА
  • МАГАЗИН
  • КУЛТУРА
  • СПОРТ
  • ДОМА
  • ДЕНЕС
  • ПОЛИТИКА
  • ФРОНТ
  • ОПШТЕСТВО
  • СВЕТ
  • ЕКОНОМИЈА
  • МАГАЗИН
  • КУЛТУРА
  • СПОРТ
No Result
View All Result
ПРВА ЛИНИЈА
No Result
View All Result
Home ПАНДЕМИЈА

Чартери за Турција и Египет – коронавирусот не ги спречи македонските граѓани да летуваат во странство

Се надеваме дека Грција ќе ги отвори границите, а ако тоа се случи барем два месеца ќе фатат агенциите, август и септември. Во земјава туристичките места се полни. Моја проценка е дека 80 отсто од капацитетите во Охридско, Преспанско и Дојранско и во планинските региони се со гости.

July 27, 2020 17:44
in ДЕНЕС, ЕКОНОМИЈА, ПАНДЕМИЈА
Share on FacebookShare on Twitter

Дел од македонските граѓани го победија стравот од коронавирусот. Ги пакуваат куферите и заминуваат на летување надвор од државата. Турција и Египет засега го имаат приматот меѓу дестинациите за кои постои најголем интерес.

Вчера веќе полета првиот авион за Анталија, а оној за Хургада тргнува на 10 август.

– Тргнуваат чартерите за Турција и Египет. Вчера, на 26 јули, полета првиот авион за Анталија, согласно сите безбедносни протоколи. Интересот е огромен поради што чартери ќе има два пати неделно. Следните летови се на 2 и на 9 август и сите дозволени места се пополнети, вели за МИА сопственикот на „Аурора“, Славе Сирачевски.

На 10 август, додава Сирачевски, е и првиот лет за Хургада.

– Има преголем интерес и за Египет. Летовите ќе бидат на секои девет или десет дена. Се чини дека нашите граѓани го победија стравот од КОВИД-от. Сепак, ова е добар знак и дека туристот сака да патува, дека не се живее во затворени граници, нагласува Сирачевски.

Тој смета дека ако и Грција ги отвори границите, нашите агенции ќе успеат да „фатат“ барем два месеца – август и септември. Полни се, напоменува, и домашните капацитети, особено оние во охридско-преспанскиот и дојранскиот регион, како и во планинските места. Кампањата „Дома си е дома“, сепак се покажа како успешна.

– Се надеваме дека Грција ќе ги отвори границите, а ако тоа се случи барем два месеца ќе фатат агенциите, август и септември. Во земјава туристичките места се полни. Моја проценка е дека 80 отсто од капацитетите во Охридско, Преспанско и Дојранско и во планинските региони се со гости. Кај нас конкретно, во Берово, посетеноста е 100 отсто, се бара место повеќе, но нема, се е полно до 20 август. Тоа е добра оценка дека сепак „Дома си е дома“ е успешна кампања, потенцира сопственикот на „Аурора“, Славе Сирачевски./МИА/

ФРОНТЛАЈН Е-БИЛТЕН

ПРЕТПЛАТИ СЕ НА Е-БИЛТЕНОТ НА ФРОНТЛАЈН И ДОБИВАЈ ГИ НАЈНОВИТЕ ВЕСТИ НА ТВОЈАТА Е-АДРЕСА

Check your inbox or spam folder to confirm your subscription.

НАЈНОВО

Стармер најави состанок во Лондон за „ресетирање“ на односите на Велика Британија со ЕУ

May 16, 2025

Мицкоски вели – стратешкиот договор со ОК ќе овозможи инвестициски циклус од околу шест милијарди евра

May 16, 2025
Фото: Емануел Макрон нa „X“

Макрон и Зеленски по телефонскиот разговор со Трамп: Украина е подготвена за мир, Русија купува време и ја продолжува војната

May 16, 2025

НАЈЧИТАНО

  • (ВИДЕО) „Евровизија“: Познати сите 26 финалисти

    0 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Кога дете по 10 години ќе нè праша – Оти не сме во ЕУ?

    0 shares
    Share 0 Tweet 0
  • ИНТЕРВЈУ со Драган Тилев: Албанија и Црна Гора имаат јасна перспектива за членство во ЕУ, Македонија не напредува во процесот

    0 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Величковски: Среде Скопје Кошта ги торпедираше замајувањата на пропагандата на ВМРО-ДПМНЕ за „план Б” и „креативни решенија”

    0 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Од сопатник со Албанија, Македонија десетици чекори зад неа на патот кон ЕУ

    0 shares
    Share 0 Tweet 0

© 2023 Frontline.mk

  • ЗА НАС
  • ИМПРЕСУМ
  • ПОЛИТИКА НА ПРИВАТНОСТ
  • МАРКЕТИНГ
  • КОНТАКТ

No Result
View All Result
  • ДОМА
  • ДЕНЕС
  • ПОЛИТИКА
  • ФРОНТ
  • ОПШТЕСТВО
  • СВЕТ
  • ЕКОНОМИЈА
  • МАГАЗИН
  • КУЛТУРА
  • СПОРТ
  • ЗА НАС
  • ИМПРЕСУМ
  • КОНТАКТ
  • МАРКЕТИНГ

© 2023 Frontline.mk