ПРВА ЛИНИЈА
No Result
View All Result
  • ДОМА
  • ДЕНЕС
  • ПОЛИТИКА
  • ФРОНТ
  • ОПШТЕСТВО
  • СВЕТ
  • ЕКОНОМИЈА
  • МАГАЗИН
  • КУЛТУРА
  • СПОРТ
  • ДОМА
  • ДЕНЕС
  • ПОЛИТИКА
  • ФРОНТ
  • ОПШТЕСТВО
  • СВЕТ
  • ЕКОНОМИЈА
  • МАГАЗИН
  • КУЛТУРА
  • СПОРТ
No Result
View All Result
ПРВА ЛИНИЈА
No Result
View All Result

Се работи на измените, но нема датум од кога ќе биде забранет увозот на возила со под ЕУРО 5 стандарди

July 10, 2021 16:17
in ДЕНЕС, ЕКОНОМИЈА, ПОЛИТИКА

Министерството за економија во моментов ја изработува анализата која ќе треба да ги даде податоците за промена на Правилниците за зголемување на стандардите за увоз на возила од странство, односно да се укине увозот на половни возила во земјава со под ЕУРО 4 стандардот, информираат за „Мета.мк“ од ова министерство.

И покрај ова, од Министерството за економија немаат конкретен датум од кога би започнала забраната за увоз на стари возила со под ЕУРО 5 стандарди во земјава. Инаку, министерот за економија Крешник Бектеши во јануари годинава вети дека годинава ќе се забрани увозот на половни возила од странство со под ЕУРО 5 стандард на емисии на издувни гасови.

„Откако ќе биде изработена анализата и согласно податоците ќе се пристапи кон промена на Правилниците“, одговараат накратко од Министерството за економија.

И од Владата на РСМ за „Мета.мк“ накратко потврдуваат дека се работи на законските измени, со кои ќе се зголеми стандардот за увоз на половни возила во земјава. Од извршната власт ги потврдуваат статистичките податоци, кои покажуваат дека просечната старост на возниот парк не само што не се намалува во земјава, туку продолжува да расте.

„И покрај дозволениот увоз на половни возила кој имаше за цел да се обнови возниот парк, тоа не се случи, односно дури има зголемување на просечната старост од околу 15 години во 2005 на над 19 години во 2019 година. Она што исто загрижува што речиси сите возила кои се увезени се дизел возила што придонесе за зголемување на потрошувачката на дизелот“, велат од Владата на РСМ.

За да се заузда уделот на транспортот во аерозагадувањето, но и во делот на емисиите на стакленички гасови во атмосферата, извршната власт веќе ја претстави пред јавноста замислата за воведување на еколошка такса во износ до 3,5 денари по литар за горивата. Притоа, оваа такса нема да биде воведена за плинот, којшто државата секоја година и го субвенционира со средствата што ги доделува на граѓаните за вградување на плински уреди и уреди на метан. Целта на властите е јасна, да се примени и во земјава принципот „загадувачот плаќа“, односно оние возила и граѓани коишто придонесуваат најмногу за загадување на воздухот.

Податоците на Царинската управа на РСМ за минатата година покажуваат дека во земјава биле увезени 29.052 автомобили, од кои дури 82,2 отсто од нив биле половни.

Next Post

Кокаин, марихуана и семки канабис пронајдени во Струга

НАЈНОВО

СДСМ одреди уште 11 кандидати за градоначалници

August 27, 2025

Петровска на конференција во Копенхаген: ЕУ мора да биде обединета, Украина заслужува мир и слобода

August 27, 2025
Фото: nis.rs

САД повторно ги одложија санкциите против српската нафтена компанија НИС

August 27, 2025

НАЈЧИТАНО

  • Фото: Илустрација, генерирана со ВИ

    „Џејмс Веб“ за прв пат ја сними кометата 3I/ATLAS – неочекувани резултати за нејзиниот состав

    0 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Алијанса за Албанците: Клеветите на ВМРО-ДПМНЕ повеќе не држат вода

    0 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Башким Бакиу: Скопје овој пат ќе го добие тоа што му припаѓа

    0 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Италијански фотограф ја направи највпечатливата фотографија на УС Опен

    0 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Едно лице убиено при тепачка пред казино во Кавадарци

    0 shares
    Share 0 Tweet 0

© 2023 Frontline.mk

  • ЗА НАС
  • ИМПРЕСУМ
  • ПОЛИТИКА НА ПРИВАТНОСТ
  • МАРКЕТИНГ
  • КОНТАКТ

No Result
View All Result
  • ДОМА
  • ДЕНЕС
  • ПОЛИТИКА
  • ФРОНТ
  • ОПШТЕСТВО
  • СВЕТ
  • ЕКОНОМИЈА
  • МАГАЗИН
  • КУЛТУРА
  • СПОРТ
  • ЗА НАС
  • ИМПРЕСУМ
  • КОНТАКТ
  • МАРКЕТИНГ

© 2023 Frontline.mk