ПРВА ЛИНИЈА
No Result
View All Result
  • ДОМА
  • ДЕНЕС
  • ПОЛИТИКА
  • ФРОНТ
  • ОПШТЕСТВО
  • СВЕТ
  • ЕКОНОМИЈА
  • МАГАЗИН
  • КУЛТУРА
  • СПОРТ
  • ДОМА
  • ДЕНЕС
  • ПОЛИТИКА
  • ФРОНТ
  • ОПШТЕСТВО
  • СВЕТ
  • ЕКОНОМИЈА
  • МАГАЗИН
  • КУЛТУРА
  • СПОРТ
No Result
View All Result
ПРВА ЛИНИЈА
No Result
View All Result
Home МАГАЗИН

Мерки во случај на итна помош или смрт на патник во авион

March 12, 2024 09:31
in ДЕНЕС, МАГАЗИН
Share on FacebookShare on Twitter

Стјуардесите се обучени и задолжени да се справат со многу видови случаи при лет – како што е и итна помош или ненадејна смрт на патник.

Според Меѓународното здружение за воздушни патувања, има просечно еден ненадеен смртен случај на 40.000 летови, а според други испитувања, тој сооднос е 1:200.000 патници. Итните медицински случаи се нешто почести. Поранешната стјуардеса Лиза Хјуз открива што би се случило ако на некого му се слоши за време на лет.

– Екипажот веднаш ја проценува состојбата околу тој патник. Ние сме обучени за основна прва помош и имаме медицинска опрема за итни случаи. А, првиот чекор е да прашаме дали во авионот има медицински професионалци кои се подготвени да помогнат. Комуницираме и со пилотската кабина за да го известиме капетанот. Авиокомпаниите имаат и свои специфични протоколи за справување со медицински итни случаи, а честопати се консултираат и со лекари преку наменска комуникациска линија, објасни таа.

Во зависност од тежината на случајот, екипажот може да спроведе основна лекарска нега, како што е давање кислород, лекови или други слични мерки за прва помош. За посериозни состојби, капетанот може да одлучи да го пренасочи летот до најблискиот аеродром, за патникот да се згрижи в болница што е можно поскоро.

– Нема правило за промена на патеката на летот во случај на смрт на самиот лет. Пилотот мора да следи одредени прописи за известување, во зависност од земјата и јурисдикцијата на одредишниот аеродром, како и протоколот на компанијата, изјави директорот на светската агенција за човековата безбедност Глобал рескју“ (Global Rescue), д-р Арнолд Сејд, за „Си-ен травелер“ (CN Traveler).

Имено, протоколот во случај на смрт на патник при лет – варира по авиокомпанија. Главно, тоа вклучува преместување на телото во пооддалечно место, ако тоа е можно. Тоа може да биде и празно седиште, ред или просторот за одмор на екипажот.

Достоинството на починатиот е должност на вработените. Тие го покриваат телото и прават сѐ тоа да не биде видливо за другите патници. Авионот обично продолжува до својата дестинација, каде што го преземаат властите, а компанијата обезбедува поддршка за семејството на починатиот.

ФРОНТЛАЈН Е-БИЛТЕН

ПРЕТПЛАТИ СЕ НА Е-БИЛТЕНОТ НА ФРОНТЛАЈН И ДОБИВАЈ ГИ НАЈНОВИТЕ ВЕСТИ НА ТВОЈАТА Е-АДРЕСА

Check your inbox or spam folder to confirm your subscription.

Tags: авионпатниксмрт

НАЈНОВО

Македонски државјанин загина во сообраќајка во Србија

July 4, 2025

Маратонката Поп Арсова обезбеди пласман на Светското првенство во атлетика „Токио 2025“

July 4, 2025

Перински: В недела ќе се знае кандидатот од ВМРО-ДПМНЕ за прв човек на Град Скопје

July 4, 2025

НАЈЧИТАНО

  • Забрчанец: Имавме серија потврди за македонскиот идентитет од 2017 до 2024 – дали иницијативите на Мицкоски се осмислени за да не успеат?

    0 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Александра Наќева Ружин нов претседател на Советот на амбасадори

    0 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Апсења со смртни последици, рации, претепани и крвави осомничени, соборен патнички авион – како се влошија односите меѓу Русија и Азербејџан

    0 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Сиљановска Давкова околу усвојувањето на извештајот во ЕП, вели „се е можно да се случи“

    0 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Концертна промоција „FIN Project“ и Тања Царовска на албум „Егрегор“

    0 shares
    Share 0 Tweet 0

© 2023 Frontline.mk

  • ЗА НАС
  • ИМПРЕСУМ
  • ПОЛИТИКА НА ПРИВАТНОСТ
  • МАРКЕТИНГ
  • КОНТАКТ

No Result
View All Result
  • ДОМА
  • ДЕНЕС
  • ПОЛИТИКА
  • ФРОНТ
  • ОПШТЕСТВО
  • СВЕТ
  • ЕКОНОМИЈА
  • МАГАЗИН
  • КУЛТУРА
  • СПОРТ
  • ЗА НАС
  • ИМПРЕСУМ
  • КОНТАКТ
  • МАРКЕТИНГ

© 2023 Frontline.mk