Шевролет официјално ја презеде титулата за најбрз американски автомобил на Нирбургринг, благодарение на најновите модели на Корвете.
ЗР1 и хибридниот ЗР1Х го надминаа времето од 6:52.072 на Форд Мустанг ГТД, при што ЗР1 постави време од 6:50.763, а ЗР1Х беше уште побрз со 6:49.275. Тоа го прави ЗР1Х не само побрз од Мустангот, туку и побрз од Порше 911 ГТ3 РС 992. Сите три автомобили беа во сериска спецификација, со мали безбедносни модификации како тркачко седиште и појаси со шест точки.
Сите користеа Мишелин Пилот Спорт Куп 2 Р гуми и ги имаа вградено своите опционални перформанс пакети. Автомобилите не беа возени од професионални тркачи, туку времињата беа поставени од истите инженери кои ги дизајнираа.
Арон Линк возеше со З06, Брајан Валас со ЗР1 и Дру Кател со ЗР1Х. Шефот на ГМ Моторспорт, Кен Морис, ги пофали тројцата, велејќи дека се врвни возачи, но и уште подобри инженери.
Во споредба, времето на Мустанг ГТД го постави искусниот тркач Дирк Мулер, додека Порше 911 ГТ3 РС го возеше фабричкиот тест возач Јорг Бергмајстер. Единствениот што поставил побрзо време со сериско возило на Нирбургринг од Кател во ЗР1Х е Маро Енгел со АМГ ГТ Black Series и АМГ 1.
Шевролет објави и документарец за проектот на Нирбургринг, кој нуди подлабок поглед во планирањето, симулациите и тимската работа кои доведоа до овој успех.
Со веќе поставени рекорди на патеки како Road Atlanta и Virginia International Raceway, очигледно е дека Шевролет сè уште не се готови, особено со оглед на тоа што 1.250 коњскиот ЗР1Х сè уште има што да покаже.