ПРВА ЛИНИЈА
No Result
View All Result
  • ДОМА
  • ДЕНЕС
  • ПОЛИТИКА
  • ФРОНТ
  • ОПШТЕСТВО
  • СВЕТ
  • ЕКОНОМИЈА
  • МАГАЗИН
  • КУЛТУРА
  • СПОРТ
  • ДОМА
  • ДЕНЕС
  • ПОЛИТИКА
  • ФРОНТ
  • ОПШТЕСТВО
  • СВЕТ
  • ЕКОНОМИЈА
  • МАГАЗИН
  • КУЛТУРА
  • СПОРТ
No Result
View All Result
ПРВА ЛИНИЈА
No Result
View All Result
Home ЕКОНОМИЈА

Земјава преку фото албум на јутјуб, фејсбук и инстаграм, Јаневски очекува нов модел на субвенционирање

Станува збор за фото албум што ќе се креира во текот на целата година и во кој може да учествува секој. Фотографии од најразлични места, предели, традиционални настани и манифестации, луѓе, храна и историја ќе се поставуваат на веб страницата на Агенцијата под одреден, специфичен (карактеристичен) хаштаг активен на Инстаграм.

February 18, 2020 14:32
in ДЕНЕС, ЕКОНОМИЈА
Share on FacebookShare on Twitter

Визуелно патување низ прекрасни фотографии кои ја отсликуваат убавината, културата и историјата на нашата земја. Вака директорот на Агенцијата за промоција и поддршка на туризмот, Љупчо Јаневски денеска ја најави новата алатка со која македонските туристички потенцијали ќе се презентираат преку социјалните мрежи и медиуми.

Станува збор за фото албум што ќе се креира во текот на целата година и во кој може да учествува секој. Фотографии од најразлични места, предели, традиционални настани и манифестации, луѓе, храна и историја ќе се поставуваат на веб страницата на Агенцијата под одреден, специфичен (карактеристичен) хаштаг активен на Инстаграм.

Идејата е, рече директорот, да се следи трендот и во привлекувањето на странските туристи да се опфатат сите генерации, од 18 години нагоре.

Главниот # (хаштаг) кој ќе биде водечки и препознатлив е #onlyiNMacedonia, додека дополнителните што ќе го следат се: #TraveliNMacedonia, #captureiNMacedonia, #natureiNMacedonia, #CaptureiNMacedonia, #discovernorthmacedonia. Хаштазите на Инстаграм и на останатите социјални медиуми ќе бидат активни од 19 февруари до 1 декември 2020.

На крајот од годината ќе се креира и ќе биде издадена фото-брошура која понатаму, туристичките работници ќе ја носат на странските саеми.

-Почнува новата ера и новиот пристап во промоцијата на македонскиот туризам. Ќе се фокусираме на неколку предизвици за да го зголемиме бројот на слободни патувачи. Новите форми на промоција значат и привлекување нови патувачи. Ги следиме трендовите и на новите генерации им овозможуваме поинакво запознавање со убавините на нашата земја, рече Јаневски на прес-конференција.

Целта на овој проект, за кој се издвоени 100.000 денари, е земјава да добие поголема видливост и да се привлече поголема публика која ќе помогне за дополнително категоризирање на туристичките содржини, продукти и дестинации.

Одговорајќи на новинарски прашања во врска со новиот модел на субвенционирање, Јаневски објасни дека предлага повисока поддршка за тур-операторите кои ќе донесат туристи во хотели со пет ѕвезди. Оттука надолу, според него, треба да оди градацијата.

Поддршка, смета, треба да има и приватното сместување, но многу помала и според инвестициите и категоризацијата.

-Треба да има субвенции кои ќе ги мотивираат тур-операторите и во и вон сезона. Се надеваме дека во 2020 година ќе создадеме нов, одржлив модел на субвенционирање што ќе се ревидира на секои три години согласно потребите и движењата во секторот. Се размислува во наредните три месеци да се создадае и модел за субвенционирање на руралното сместување, односно еко туризмот зашто тука треба да се гледаат потенцијалите, особено ако има мораториуми за градба во Охрид, истакна директорот.

Трендот на сé поголемите патувања на македонските туристи во зимските ценатри во регионот наместо во домашните, Јаневски ја објасни со слабата конкурентност.

-Нашите туристички центри треба да бидат конкурентни во регионот. Во овој момент не се и затоа нашите туристи одат во Банско, Боровец, Пампорово, Копаоник, Златибор. Само осум отсто од нашите туристички агенции и тур-оператори ја нудат нашата земја 12 месеци, а цело време можеме да бидеме атрактивна дестинација. Максимално сме сконцентирани на „аутгоинг“ за разлика од „инкаминг“, нагласи Јаневски.

Сепак, дополни, туризмот оди во нагорна линија и годишно индиректно инкасира околу милијарда долари девизен прилив. Зголемен е и просекот на задржување на туристите, од  2,66 дена во почетокот на 2018 година, на 2,9 дена. Броиме и 3,2 милиона ноќевања, како и нешто повеќе од 1,2 милиони туристи.

-Неопходни ни се стратегија, јавни-приватни партнерства, прилагодена законска регулатива и одржливост. Мора да создаваме атракции за да остануваат туристите ден повеќе, заклучи директорот на Агенцијата, Љупчо Јаневски.

Next Post

Вархеји: Северна Македонија и Албанија се способни да спроведат реформи

НАЈНОВО

Фото: Генерирано со ВИ

Досега 30 репрезентации изборија учество на СП 2026

November 15, 2025

Младински хор од Солун ќе одржи концерт во Скопје – приредува мало изненадување за деца од Кочани

November 15, 2025
Фото: Maria Oswalt / Unsplash

Во САД извршена уште една смртна казна: 44-годишиот Стивен Брајант, осуден за тројно убиство

November 15, 2025

НАЈЧИТАНО

  • Фото: Генерирано со ВИ

    Што треба да знаете ако случајно проголтате семка од јаболко – дали може да биде опасно?

    0 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Откриената ДНК на Хитлер отвори голема етичка дебата – требаше ли да се проучува?

    0 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Маск со нова шокантна идеја: Наместо затвор – осуденици придружени од роботи

    0 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Богати странци плаќале по 80.000 фунти за „сафари викенд“ за да убиваат цивили за време на опсадата на Сараево

    0 shares
    Share 0 Tweet 0
  • ВМРО-ДПМНЕ си игра “six- seven” мајтап со членството на Македонија во ЕУ

    0 shares
    Share 0 Tweet 0

© 2023 Frontline.mk

  • ЗА НАС
  • ИМПРЕСУМ
  • ПОЛИТИКА НА ПРИВАТНОСТ
  • МАРКЕТИНГ
  • КОНТАКТ

No Result
View All Result
  • ДОМА
  • ДЕНЕС
  • ПОЛИТИКА
  • ФРОНТ
  • ОПШТЕСТВО
  • СВЕТ
  • ЕКОНОМИЈА
  • МАГАЗИН
  • КУЛТУРА
  • СПОРТ
  • ЗА НАС
  • ИМПРЕСУМ
  • КОНТАКТ
  • МАРКЕТИНГ

© 2023 Frontline.mk