ПРВА ЛИНИЈА
No Result
View All Result
  • ДОМА
  • ДЕНЕС
  • ПОЛИТИКА
  • ФРОНТ
  • ОПШТЕСТВО
  • СВЕТ
  • ЕКОНОМИЈА
  • МАГАЗИН
  • КУЛТУРА
  • СПОРТ
  • ДОМА
  • ДЕНЕС
  • ПОЛИТИКА
  • ФРОНТ
  • ОПШТЕСТВО
  • СВЕТ
  • ЕКОНОМИЈА
  • МАГАЗИН
  • КУЛТУРА
  • СПОРТ
No Result
View All Result
ПРВА ЛИНИЈА
No Result
View All Result

Новите стандарди во ЕУ, можено е да ги „пензионираат“ моторите со внатрешно согорување

September 15, 2020 11:06
in TECH FRONT, ДЕНЕС
Share on FacebookShare on Twitter

Европската унија ќе спроведе амбициозен план за ограничување на штетните гасови што нема да го остави секторот економија непроменет и ќе донесе порестриктивни барања до индустриите, јави Блумберг.

Според климатските барања поставени за 2030 година, европските производители на автомобили ќе мора да ги исполнуваат новите стандарди, и тоа може да предизвика „пензионирање“ на моторите со внатрешно согорување.

Ако новата стратегија биле одобрена, штетните гасови ќе се намалат за 55 отсто во споредба со новито од 1990. Тоа се наведува во докуемнт од ЕК во кој имале увид од Блумберг. Пред пест години целите од ЕК беа за ограничување на емисиите на шптетни гасови за 40 отсто.

„Постигнувањето на целта за 55 отсто намалување на емисиите ќе се претвори во значителна инвестициска пречка за европската индустрија, услугите, транспортот и енергетскиот сектор“, се вели во документот.

Постигнувањето бара постепено заменување и целосен прекин надвижењето на конвенционалните автомобили за сметка на автомобили без штетни емисии. ЕК ќе предложи построги правила за емисија на штетни гасови за автомобили и камиони од јуни 2021 година.

Ова вклучува намалување од околу 50 отсто на емисиите на јаглерод диоксид на километар за автомобили до 2030 година во споредба со 2021 година. Во исто време, учеството на „зелениот“ транспорт треба да се зголеми на 24 отсто во 2030 година од 7 отсто во 2015 година.

Од друга страна, авиокомпаниите и авиокомпаниите ќе треба да ја зголемат побарувачката за горива со ниско ниво на јаглерод.

Друга цел поставена во него е да се намали зависноста од глобалните трговски ланци и увозот. Со стимулирање на обновлива енергија, ЕК има амбиција да го ограничи увозот на гориво за 100 милијарди евра за периодот 2021-2030.

ФРОНТЛАЈН Е-БИЛТЕН

ПРЕТПЛАТИ СЕ НА Е-БИЛТЕНОТ НА ФРОНТЛАЈН И ДОБИВАЈ ГИ НАЈНОВИТЕ ВЕСТИ НА ТВОЈАТА Е-АДРЕСА

Check your inbox or spam folder to confirm your subscription.

Next Post

Поради недостиг на клупи, наставата се одржува во црква

НАЈНОВО

Зеленски: Нема да ги користиме ракетите „Томахавк“ врз цивилни цели во Русија

October 12, 2025

Мирен изборен ден во Косово со излезност под 40 проценти

October 12, 2025
Фото: СДСМ

(ВИДЕО) Филипче од Струмица: Македонија не може да ја води Мицкоски, човек без компас и без човечност

October 12, 2025

НАЈЧИТАНО

  • Фото скриншот

    Кокаин, оставка и извинување: Скандалот со директорот на Неврологија и член на ВМРО-ДПМНЕ д-р Кузмановски

    0 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Виктор Спасески од Прилеп победник на 15. издание на „Поетски слем Македонија“

    0 shares
    Share 0 Tweet 0
  • ИРЛ со жесток одговор кон Героски за обидите за манипулација: „Кукавичко новинарство“ ангажирано во одбрана на вознемирени моќници

    0 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Среќен ден на Востанието: и на старото и на тоа што треба да го кренеме

    0 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Вучиќ вели „Албанците се нервозни бидејќи излезноста на Србите на локалните избори во Косово е поголема“

    0 shares
    Share 0 Tweet 0

© 2023 Frontline.mk

  • ЗА НАС
  • ИМПРЕСУМ
  • ПОЛИТИКА НА ПРИВАТНОСТ
  • МАРКЕТИНГ
  • КОНТАКТ

No Result
View All Result
  • ДОМА
  • ДЕНЕС
  • ПОЛИТИКА
  • ФРОНТ
  • ОПШТЕСТВО
  • СВЕТ
  • ЕКОНОМИЈА
  • МАГАЗИН
  • КУЛТУРА
  • СПОРТ
  • ЗА НАС
  • ИМПРЕСУМ
  • КОНТАКТ
  • МАРКЕТИНГ

© 2023 Frontline.mk