Замислете да седите на вашиот кауч покрај вашиот омилен жив музичар.
Музичарите веќе го знаат вашето име, затоа претставувањето нема да е потребно. Вие поставувате прашање, и тие ви одговараат. Вие инсистирате да го пеат нивниот последен сингл и да ви дадат концерт во живо. Тие откриваат ексклузивни детали за нивниот следен проект. И размената е толку лесна и толку персонализирана што заборавате дека носите слушалки со мешана реалност.
Тоа е концептот што стои зад извонредната старт-ап технологија BLANK XR, која неодамна ги откри плановите за платформа што им овозможува на уметниците да разговараат директно со обожавателите преку холограми. Програмата за мешана реалност се нарекува IMMORTAL XR и се лансира како апликација за смарт телефон и мешана реалност во 2021 година, велат од компанијата.
Објавувањето на забавната платформа доаѓа во време на бурна година за музичката индустрија, со затворени места за концерти во живо, и откажани големи летни фестивали.
Операторот Bicketmaster,Live Nation Entertainment, забележа пад на бизнисот за повеќе од 95 проценти. Новиот извештај на музичкото издание Полстар пресметува дека загубите во индустријата се над 30 милијарди долари.
Настапите во живо и превземањата на музика донесоа одреден приход, но тие искуства не се толку примамливи и не создаваат пари како концерти. Сега тука се вклопуваат иновативните технолошки понуди како холограми и персонализирани дигитални концерти, според Дениз Вајт, извршен директор на BLANK XR и поранешен директор за технологии во компанијата Волт Дизни.
„Од наша гледна точка, новата норма е холографска“, рече Вајт. „Она што холограмот ќе ви овозможи да го направите е да ставите слушалки и всушност да разговарате со вашите омилени уметници.“
Дигитализацијата на музичарите и фаќањето на нивната подобност вклучува процес во два чекора.
За 3Д холограм, компанијата се потпира на камери од 360 степени кои фаќаат лице од сите агли. Гласот е клониран врз основа на аудио клипови и софтвер за вештачка интелигенција. Колку повеќе информации уметникот избира да ја искористи програмата, толку поточна ќе биде нивната застапеност, велат од компанијата.
Во суштина, тоа е мешање на вештачка интелигенција со видео и звучна манипулација.