ПРВА ЛИНИЈА
No Result
View All Result
  • ДОМА
  • ДЕНЕС
  • ПОЛИТИКА
  • ФРОНТ
  • ОПШТЕСТВО
  • СВЕТ
  • ЕКОНОМИЈА
  • МАГАЗИН
  • КУЛТУРА
  • СПОРТ
  • ДОМА
  • ДЕНЕС
  • ПОЛИТИКА
  • ФРОНТ
  • ОПШТЕСТВО
  • СВЕТ
  • ЕКОНОМИЈА
  • МАГАЗИН
  • КУЛТУРА
  • СПОРТ
No Result
View All Result
ПРВА ЛИНИЈА
No Result
View All Result

Царовска: Да ги вратиме достоинството и вредноста на учителите и да ја прекинеме „петкоманијата“

January 18, 2021 23:28
in ДЕНЕС, ПОЛИТИКА
Share on FacebookShare on Twitter

„Иако во последните години ги покачивме платите на наставниците, кои и во иднина ќе растат, сепак достинството не им е вратено. Таа вредност на наставникот како централна позиција во општеството е изгубена. Ние тоа сакаме да го вратиме, да им дадеме систем на кариера, автономија при креирање наставна програма, за да ги создаваат идните млади генерации. Ако имате наставник со компетенции, со вредносни квалификации, вие и да немате доволно соодветни услови за учење, сепак од таквиот наставник ќе научите. Знаете дека сега еден наставник цел работен век е само наставник, и тоа практично ја убива нивната желба за напредување, сега ќе имаме систем со ментори- наставници, повисока категорија за да ги мотивираме.“- изјави Мила Царовска, министерка за образование, во интервјуто за телевизија Клан.

 

Изрази уверување дека наставниците во иднина нема да имаат потреба, заради платите, да работат втора работа која нема врска со просветната, како што сега има примери.

 

„Во ниту една развиена држава училиштето не се затвора во 12 часот на пладне како кај нас. Мораме да научиме дека целиот животен опус се стекнува во училиште. Формално учениците да имаат 4 часа настава, но минимум престојот да биде шест часа, тоа е време за изборните предмети и активности надвор од наставата. Такви училишта и такви наставници ни требаат, посветени, одговорни и автономни. Секоја професија има одредена вредност и платите мора да растат во сите сектори, да им го подигнеме стандардот е важно, но клучно е да ја вратиме нивната вредност и достоинството. Оценките да ги креираат самите, а не со јавувања и врски. Сега сите ученици имаат петки, а не знаат сите еднакво. Не знаат наставниците да креираат вистински оценки и тоа ги вознемирува. Постојано нагласуваат на средбите -ослободете не од „петкоманијата“- пренесе Царовска дел од коментарите на наставниците, кои, според неа, се подготвени за новиот образовен систем.

ФРОНТЛАЈН Е-БИЛТЕН

ПРЕТПЛАТИ СЕ НА Е-БИЛТЕНОТ НА ФРОНТЛАЈН И ДОБИВАЈ ГИ НАЈНОВИТЕ ВЕСТИ НА ТВОЈАТА Е-АДРЕСА

Check your inbox or spam folder to confirm your subscription.

Next Post

Во ковид центрите во Скопје за 24 часа се хоспитализирани 30 пациенти, дома се пуштени 9 оздравени

НАЈНОВО

Родителите на починатите во пожарот во „Пулс“ денеска маршираа по 27. пат

October 18, 2025

До 20:30 часот гласале 7.935 болни или немоќни лица, а до 18:30 часот 1.400 лица кои издржуваат казна затвор или притвор

October 18, 2025

ДИК отфрли четири приговори и прифати еден за заштита на лично избирачко правo

October 18, 2025

НАЈЧИТАНО

  • Јане Ѓорѓиоски.

    Некој нормален да објасни на што се должи самоувереноста на Орце и Мицкоски

    0 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Во Битола 8 кандидати за градоначалник и 16 листи за Совет

    0 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Новини од вештачката интелигенција: сегашност, предизвици и иднина

    0 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Викенд хороскоп со Анаис – 18 и 19 октомври

    0 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Сомалиски пирати во Македонскиот залив!

    0 shares
    Share 0 Tweet 0

© 2023 Frontline.mk

  • ЗА НАС
  • ИМПРЕСУМ
  • ПОЛИТИКА НА ПРИВАТНОСТ
  • МАРКЕТИНГ
  • КОНТАКТ

No Result
View All Result
  • ДОМА
  • ДЕНЕС
  • ПОЛИТИКА
  • ФРОНТ
  • ОПШТЕСТВО
  • СВЕТ
  • ЕКОНОМИЈА
  • МАГАЗИН
  • КУЛТУРА
  • СПОРТ
  • ЗА НАС
  • ИМПРЕСУМ
  • КОНТАКТ
  • МАРКЕТИНГ

© 2023 Frontline.mk