ПРВА ЛИНИЈА
No Result
View All Result
  • ДОМА
  • ДЕНЕС
  • ПОЛИТИКА
  • ФРОНТ
  • ОПШТЕСТВО
  • СВЕТ
  • ЕКОНОМИЈА
  • МАГАЗИН
  • КУЛТУРА
  • СПОРТ
  • ДОМА
  • ДЕНЕС
  • ПОЛИТИКА
  • ФРОНТ
  • ОПШТЕСТВО
  • СВЕТ
  • ЕКОНОМИЈА
  • МАГАЗИН
  • КУЛТУРА
  • СПОРТ
No Result
View All Result
ПРВА ЛИНИЈА
No Result
View All Result

Арсовска најави двесте и педесет нови еколошки автобуси, решение за подобрување на јавниот превоз и намалено загадување

September 29, 2021 12:40
in ДЕНЕС, ПОЛИТИКА

Обезбедување на 250 нови еколошки автобуси и бесплатен јавен превоз како решение на повеќе проблеми на Скопје, како средување на сообраќајниот хаос, намалување на загадувањето и подостапен јавен превоз за граѓаните, е еден од клучни проекти на независниот кандидат за градоначалник на град Скопје, Данела Арсовска.

На денешната прес-конференција, Арсовска продолжи со детално претставување на проекти од нејзината програма. Со 250 нови еколошки автобуси Арсовска планира да го реши сообраќајниот хаос и да се обезбеди подобра и побрза поврзаност во градот.

– Скопје има егзистенцијални проблеми кои мора да ги решаваме. Мора да имаме брзи и сигурни проекти што ќе го направат Скопје подобро место за живеење. Бидејќи сите сме сведоци на нечисти автобуси во јавниот превоз за кои никој не води грижа и кои не се водат според возниот ред. И токму јавниот превоз е еден од најголемите проблеми на нашиот град. Јавниот превоз не е само проблем сам за себе. Тоа што тој е нефункционален, нередовен и скап, создава сериозна потреба граѓаните да ги користат исклучиво своите возила. Тоа создава дополнителен проблем, односно преоптоварување на градските улици. На Скопје му требаат брзи и сигурни решенија. А решение е набавка на нови 250 еколошки автобуси, дел на електрични напојување, дел на природен енергенс. Ова ќе чини далеку поевтино од секакви големи проекти, а ќе значи решавање на децениски проблем во Скопје, изјави Арсовска.

Според неа, со реализација на овој проект ќе се намали загадувањето, односно ќе биде еднакво на нула. Скопје и скопјани ќе добијат сигурен и брз транспорт, без притоа да се изгуби зеленилото на градот, без поместување мостови, без мегаломански утописки проекти.

Арсовска најави реализација на овој проект со поддршка од меѓународните институции, кои за вакви и слични проекти даваат сериозна поддршка на многу други европски градови.

Доколку немаме достапен и ефикасен јавен превоз ќе имаме и гужви на улиците е имаме и гужви по булеварите.

Околу критиките од нејзиниот опонент Петре Шилегов, дека бесплатниот превоз за сите не е возможен поради огромните трошоци, таа рече дека ЈСП е континуирано во загуби и запраша дека се парите на Скопјани и како се трошеле во изминатиот период.

– Дали ЈСП е ставено во долгови сите овие години наместо да биде профитабилно претпријатие затоа што од финансиските извештаи се гледа дека тоа е континуирано во загуби, дури и во почетокот на 2021 година има над 130 милиони генерирани загуби. Знаеме кој го контролира и како го контролира ЈСП и очигледно не е направен добар и функционален систем затоа што тоа има далеку повеќе загуби и далеку повеќе трошоци од она кое би требало да бидат генерирани приходи во Јавното претпријатие.  Значи тоа секако работи со големи генерирани загуби, а овие загуби делумно ги покрива и самиот Град Скопје со свој придонес, нагласи Арсовска.

Таа потенцираше дека за неа е неприфатливо да се чекаат уште четири години за да се реши еден од најзначајните проблеми на скопјани, а, како што посочи, во исто време постои многу едноставно решение за тоа кое јас го претставив.

– Знаеме и кој водел сметка за финансиската страна за работењето на ЈСП и за жал од финансиските извештаи можеме да видиме дека таа работа не е добро водена. За две години потрошени се 300 милиони денари, повеќе од она што е заработено во ЈСП. Во 2020 на ставката трошење по основ на инвентар потрошено е повеќе од 500 милиони денари. Каде оделе парите на граѓаните?  Каде оделе парите на граѓаните особено за време на пандемија, особено кога некој сака да каже дека немало доволно активности и дека немало доволно можности да биде користен јавниот превоз и кога немало доволно потреба од истиот, кадешто би требало трошоците да се значително намалени, а не да се генерираат во поголеми долгови што се однесуваат на ЈСП, потенцираше кандидатката за градоначалничка на Град Скопје.

извор: МИА

Next Post

Петровска од Зелен хуман град: Системски да ги решаваме проблемите на граѓаните во Шуто Оризари

НАЈНОВО

(ВИДЕО) Турскиот министер за транспорт казнет за возење со 224 км/ч

August 25, 2025
Фото: Pixabay

Операции за намалување на висината – нов тренд во турскиот медицински туризам

August 25, 2025
Фото: Ј. Ѓорѓиоски/Фронтлајн

Истрага против криминална група за даночно затајување, даночна измама и перење пари

August 25, 2025

НАЈЧИТАНО

  • Власта со потези што отвораат сомнежи за изборни злоупотреби

    0 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Шукова: Архитектите и експертската јавност ќе ја предводат ревитализацијата на Скопје

    0 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Да ги освестиме придобивките од ЕУ за да знаеме зошто сме против!

    0 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Заветната пропаганда

    0 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Тој ќе изгуби – светот ќе биде слободен

    0 shares
    Share 0 Tweet 0

© 2023 Frontline.mk

  • ЗА НАС
  • ИМПРЕСУМ
  • ПОЛИТИКА НА ПРИВАТНОСТ
  • МАРКЕТИНГ
  • КОНТАКТ

No Result
View All Result
  • ДОМА
  • ДЕНЕС
  • ПОЛИТИКА
  • ФРОНТ
  • ОПШТЕСТВО
  • СВЕТ
  • ЕКОНОМИЈА
  • МАГАЗИН
  • КУЛТУРА
  • СПОРТ
  • ЗА НАС
  • ИМПРЕСУМ
  • КОНТАКТ
  • МАРКЕТИНГ

© 2023 Frontline.mk