Модното шоу на Викторија Сикрет се врати, но формулата по која ја знаете одамна ја нема.
Повеќе од 20 години, годишниот културен феномен гледаше кој од супермоделите носеа врвна долна облека и ангелски крилја за да навлезат на пистата до настапите на Џастин Тимберлејк, Лејди Гага, Џеј Зи и Канје Вест. Тоа сега е заменето со долгометражен документарен филм наречен „Турнејата „23“, кој премиерно беше прикажан во вторникот на Prime Video.
Документарецот доаѓа по петгодишна пауза за модната ревија, наизглед поради падот на гледаноста и безброј контроверзии – од коментарите на поранешен извршен директор за транс моделите, до растечките критики за тесниот поглед на брендот за сексапилот, до експлозивен документарец со детали за историските врски на компанијата со обесчестениот финансиер Џефри Епштајн.
Значи, што можете да очекувате од „The Tour“? Филмот не е единствено шоу на писта, Savage X Fenty на Рихана, туку наместо тоа, рефлектира четири колекции од независни дизајнери-уметници со седиште во Лагос, Богота, Лондон и Токио. Секоја презентација се одвива во воздушеста вила во Барселона, каде водителката Џиџи Хадид ги води гледачите меѓу сегментите. Ѕвездите на VS, како Наоми Кембел и Адријана Лима, играат во ансамбли заедно со разновидна екипа на модели, вклучувајќи ги Адут Акеч, Вини Харлоу, Куана Чесингхорс, Палома Елсесер, Хејли Бибер и Лила Мос…
Пред изложбите се кратки филмови во кои се претставени 20-те жени креативци – вклучувајќи ги дизајнерите и режизерите – кои заедно го сочинуваат „VS20“. Тие вклучуваат Писцис Канизалес, колумбиски танчер и активист кој стана вирален поради тоа што се водеше пред силно вооружената полиција на протестот во 2021 година, и КОМ_И, јапонска пејачка порано од култниот електронски џеј-поп бенд „Венсдеј Кампанела“.
„Турнејата“ е наменета да биде „крајниот израз на трансформацијата на брендот на Викторија Сикрет“, се вели во изјавата за печатот на главниот креативен директор на компанијата, Раул Мартинез. Нуди попростран, глобален поглед на женственоста отколку по која е позната етикетата за долна облека, со еден дизајнер, Бубу Огиси од Лагос, кој ја спојува божествената инспирација од митологиите на Јоруба и Игбо, и друг, Џен-Фанг Шуе од во Токио, истражување на телесните реалности на достигнувањето на средната возраст. (Колекциите нема да се продаваат од Victoria’s Secret, иако некои производи инспирирани од „Турнејата“ ќе бидат достапни онлајн.)
Тековна курс-корекција
Покрај својот нов филм, Викторија Сикрет промовира нови иницијативи за финансирање за жени уметници и претприемачи. Се чини дека брендот одговара и на долготрајните критики дека нејзината модна ревија со текот на годините била културно нечувствителна – ставајќи покривки од Индијанците на Карли Клос во 2012 година – и ги зајакнала невозможните идеали за тело.
Една дизајнерка, Михаела Старк, ги истакнува облините на стомаците и љубовните рачки во нејзините ансамбли за долна облека наместо да ги прикрива. Старк во „Турнејата“ вели дека се согласила да придонесе во филмот со цел да се справи со телесната дисморфија што ја чувствувала од гледањето на минатите шоуа на Викторија Сикрет.
„Во средно училиште… Тоа беше голема работа. Но, тоа беше и онаа култура околу неа, да не сакаш да јадеш откако ќе го видиш“, рече таа во документарецот, непосредно пред да стави модели со плус големина во архивските изгледи на писта на Викторија Сикрет.
На продукцијата секако не и недостасува ѕвездена моќ, со интермедија на Доџа Кат и афро-колумбискиот пејач Гојо, прошарани со разни вињети: фрагменти од интервјуа, музички спотови, снимки од танц-активизам, зад сцената на создавање уметност и дизајн, поетско аудио од писатели и неверојатна изведба.
Филмот не јасно артикулира зошто оваа конкретна група уметници е собрана како VS20 – надвор од „Турнејата“ која служи како платформа за уникатни женски приказни, како што изјави портпаролот за CNN – ниту е јасно каква врска имаат тие со заслепените корсети и кожни дводелни ансамбли од колекцијата на Викторија Сикрет кои збунувачки се моделирани како прекин помеѓу другите презентации.
„Турнејата“ е јасно наменета да го преправи и повторно да го воспостави идентитетот на VS, но што е тоа точно? Додека компанијата ги пензионираше своите „Ангели“, ги промовираше своите нови амбасадори „VS Collective“, вклучувајќи ги Пријанка Чопра Џонас и Меган Рапино, и повторно ги обедини познатите лица како Кембел и Лима за блескави кампањи, насоката на нејзината долна облека е веројатно незапаметена последователна мисла. .
„Новиот“ VS можеби истражува поздрави, поинклузивни идеи околу женственоста и сексапилноста, но дали етикетата навистина се пронашла себеси преку потфатите што ја бараат душата како „Турнејата“ останува да се види.
Извор: ЦНН
Подготви: Б.Т