ПРВА ЛИНИЈА
No Result
View All Result
  • ДОМА
  • ДЕНЕС
  • ПОЛИТИКА
  • ФРОНТ
  • ОПШТЕСТВО
  • СВЕТ
  • ЕКОНОМИЈА
  • МАГАЗИН
  • КУЛТУРА
  • СПОРТ
  • ДОМА
  • ДЕНЕС
  • ПОЛИТИКА
  • ФРОНТ
  • ОПШТЕСТВО
  • СВЕТ
  • ЕКОНОМИЈА
  • МАГАЗИН
  • КУЛТУРА
  • СПОРТ
No Result
View All Result
ПРВА ЛИНИЈА
No Result
View All Result

Мерки во случај на итна помош или смрт на патник во авион

March 12, 2024 09:31
in ДЕНЕС, МАГАЗИН
Share on FacebookShare on Twitter

Стјуардесите се обучени и задолжени да се справат со многу видови случаи при лет – како што е и итна помош или ненадејна смрт на патник.

Според Меѓународното здружение за воздушни патувања, има просечно еден ненадеен смртен случај на 40.000 летови, а според други испитувања, тој сооднос е 1:200.000 патници. Итните медицински случаи се нешто почести. Поранешната стјуардеса Лиза Хјуз открива што би се случило ако на некого му се слоши за време на лет.

– Екипажот веднаш ја проценува состојбата околу тој патник. Ние сме обучени за основна прва помош и имаме медицинска опрема за итни случаи. А, првиот чекор е да прашаме дали во авионот има медицински професионалци кои се подготвени да помогнат. Комуницираме и со пилотската кабина за да го известиме капетанот. Авиокомпаниите имаат и свои специфични протоколи за справување со медицински итни случаи, а честопати се консултираат и со лекари преку наменска комуникациска линија, објасни таа.

Во зависност од тежината на случајот, екипажот може да спроведе основна лекарска нега, како што е давање кислород, лекови или други слични мерки за прва помош. За посериозни состојби, капетанот може да одлучи да го пренасочи летот до најблискиот аеродром, за патникот да се згрижи в болница што е можно поскоро.

– Нема правило за промена на патеката на летот во случај на смрт на самиот лет. Пилотот мора да следи одредени прописи за известување, во зависност од земјата и јурисдикцијата на одредишниот аеродром, како и протоколот на компанијата, изјави директорот на светската агенција за човековата безбедност Глобал рескју“ (Global Rescue), д-р Арнолд Сејд, за „Си-ен травелер“ (CN Traveler).

Имено, протоколот во случај на смрт на патник при лет – варира по авиокомпанија. Главно, тоа вклучува преместување на телото во пооддалечно место, ако тоа е можно. Тоа може да биде и празно седиште, ред или просторот за одмор на екипажот.

Достоинството на починатиот е должност на вработените. Тие го покриваат телото и прават сѐ тоа да не биде видливо за другите патници. Авионот обично продолжува до својата дестинација, каде што го преземаат властите, а компанијата обезбедува поддршка за семејството на починатиот.

ФРОНТЛАЈН Е-БИЛТЕН

ПРЕТПЛАТИ СЕ НА Е-БИЛТЕНОТ НА ФРОНТЛАЈН И ДОБИВАЈ ГИ НАЈНОВИТЕ ВЕСТИ НА ТВОЈАТА Е-АДРЕСА

Check your inbox or spam folder to confirm your subscription.

Tags: авионпатниксмрт
Next Post

Валенса: Полска да не беше во НАТО сега ќе бевме во војна со Русија

НАЈНОВО

(ВИДЕО) Филипче од Карпош: Кога една власт ја губи довербата од народот, тогаш измислува непријатели

October 6, 2025
Фото: Шанса за Центар

Ивановска: Обнова на СРЦ Кале – спортот не смее да биде луксуз

October 6, 2025
фото: Кабинет на претседателката

Сиљановска Давкова – Бегај во Драч: Земјите членки на Унијата сакаат многу брзо да го видат регионот во рамките на ЕУ

October 6, 2025

НАЈЧИТАНО

  • Мицкоски во офанзива против Али Ахмети: Изборна трка или етничка доминација?

    0 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Дневен хороскоп со Анаис – 6 октомври 2025

    0 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Душата е важна, но не без ич мозок!

    0 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Слушнавме експлозија, земјата се стресе, мислевме дека е земјотрес, сведочат жители за водоводниот дефект во Влае

    0 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Деби гол на Миовски во ремито на Ренџерс со Фалкирк

    0 shares
    Share 0 Tweet 0

© 2023 Frontline.mk

  • ЗА НАС
  • ИМПРЕСУМ
  • ПОЛИТИКА НА ПРИВАТНОСТ
  • МАРКЕТИНГ
  • КОНТАКТ

No Result
View All Result
  • ДОМА
  • ДЕНЕС
  • ПОЛИТИКА
  • ФРОНТ
  • ОПШТЕСТВО
  • СВЕТ
  • ЕКОНОМИЈА
  • МАГАЗИН
  • КУЛТУРА
  • СПОРТ
  • ЗА НАС
  • ИМПРЕСУМ
  • КОНТАКТ
  • МАРКЕТИНГ

© 2023 Frontline.mk