Што е заедничко за стендап-комедијата и стриптиз кариерата?
„Ги гледам како исти, но едниот е подобро платен и силно стигматизиран. И двете професии се разочарување за вашите родители “, вели Џаклин Франсис, која има развиено кариера во двете и свој интернет псевдоним Џак Стриптизерката.
„Стрип-клубовите и клубовите за комедија порано беа иста работа: кабаре. Ги поттикнувате луѓето да почувствуваат нешто и немате многу време да го сторите тоа, затоа треба да бидете брзи и умни “.
Отсекогаш имало изведувачи кои ги комбинираат обете работни места.
„Многу луѓе во уметноста , поради потреба, пробуваат во различни области на сексуалната индустрија, додека се без или меѓу работни места“, вели комичарот Син Докси, кој порано работел како стрипер.
Некои комичари имаат направено емисии за нивните искуства од сексуалната индустрија, вклучувајќи ја Дезире Бурч која зборува за нејзината кариера како професионална доминаторка и Френсис Брејди која ни раскажува како работела како стриптизета за да си ги финансира универзитетските студии. Франсис вели дека „парите ме привлекоа на соголување“ и комедијата беше начин „да ги канализирам сите гомна што не можев да ги кажам (но очајно требаше) во клубот“.
Пандемијата сериозно ги погоди овие индустрии, оставајќи ги оние кои се потпираат на едната или на двете во несигурна позиција. Со затворени места, стенд-ап комичарите и стриптизетите ги затекнаа своите работни места со клуч на врата и останаа без леб на масата, додека многу сексуални работници ги изгубија сите приходи бидејќи ги воочија ризиците дека можат да бидат изложени на вирусот.
Во март, Движењето за застапување и отпор на сексуалната работничка (рој) започна да прави планови за фонд за тешкотии. До крајот на јуни, групата активни активисти собра и дистрибуираше над четвртина милион фунти на повеќе од 1.200 сексуални работници во финансиска состојба.
Во меѓувреме, во извештајот објавен во јули, Здружението за комедија во живо откри дека 57% од испитаниците веќе изгубиле повеќе од половина од годишниот приход како резултат на пандемијата. Со некои заклучени финансиски средства од советот за уметности или не се во никаква можност да пристапат до грант преку шемата за поддршка на приходите за самовработување на владата на Обединетото Кралство (СЕИСС), се направија нови шеми за помош, вклучувајќи го Фондот Fleabag, NextUp Heckle the Virus и Bryony Kimmings ‘Gig Aid за да им се помогне на луѓе кои што не можат да се прехранат.
„За стендап комичарите можам да кажам само едно, многу ми е жал за луѓето што со години градеа кариера во несигурна индустрија, за потоа да исчезнат“, вели Докси. „Како и да е, сексуалните работници се стигматизирани во својата работ – а сега плус да не добиваат клиенти, тоа е тешка ситуација. Постои многу стереотип за стрипери и стриптизети, но според моето сопствено искуство, најдоброто нешто во овој бизнис на стрипер се беа другите стриптизети и стрипери. И не можете да правите комедија без други луѓе, тие беа моја инспирација да почнам и како стенд ап комичар. Луѓето во овие професии не се обидуваат да се поддржат едни со други “.