ПРВА ЛИНИЈА
No Result
View All Result
  • ДОМА
  • ДЕНЕС
  • ПОЛИТИКА
  • ФРОНТ
  • ОПШТЕСТВО
  • СВЕТ
  • ЕКОНОМИЈА
  • МАГАЗИН
  • КУЛТУРА
  • СПОРТ
  • ДОМА
  • ДЕНЕС
  • ПОЛИТИКА
  • ФРОНТ
  • ОПШТЕСТВО
  • СВЕТ
  • ЕКОНОМИЈА
  • МАГАЗИН
  • КУЛТУРА
  • СПОРТ
No Result
View All Result
ПРВА ЛИНИЈА
No Result
View All Result

Продолжува увозот на стари возила под Еуро 5 стандардите

April 9, 2021 10:00
in ДЕНЕС, ЕКОНОМИЈА, ЗЕЛЕНА
Share on FacebookShare on Twitter

Увозот на половни возила со под Еуро 5 стандард на емисија на издувни гасови ќе продолжи во земјава и во наредните месеци. Од Министерството за економија немаат конкретен датум кога ќе се изменат правилниците со нови технички барања и спецификации за увоз на половни возила од странство, ниту пак имаат определено конкретен рок од кога ќе се забрани увозот на половни возила со под Еуро 5 стандард.

„На почетокот на мај 2021 година Министерството за економија ќе започне со изработка на анализа која треба да даде податоци за промена на Правилниците за зголемување на стандардите за увоз на возила, односно да се укине Еуро 4 стандардот. Откако ќе биде изработена анализата и согласно податоците ќе се пристапи кон промена на Правилниците“, информираат за „Мета.мк“ од Министерството за економија.

Министерот за економија Крешник Бектеши кон крајот на јануари најави дека годинава ќе се забрани увозот на половни возила со под Еуро 5 стандард на емисија на издувни гасови.

Покрај субвенциите за вградување на плински уреди во постарите возила, Бектеши најави и можности за воведување субвенции за купување на хибридни возила од граѓаните, како директна финансиска помош за граѓаните кои сакаат своите возила со стандард под Еуро 4 да ги заменат со нови со Еуро 5 и Еуро 6 стандарди.

„Мета.мк“ веќе подолг период наназад пишува за малубројните рестриктивни мерки што ги има воведено земјава, а кои доведоа до рекордна старост на возниот парк во земјава, но и до мнозинско учество на половните возила во вкупниот увоз и продажба на автомобили. Па така, податоците на Царинската управа на РСМ за минатата година покажуваат дека биле увезени 29.052 автомобили, од кои дури 82,2 отсто од нив биле половни.

Автомобилскиот возен парк, чија просечна старост во земјава надминува 19 години, ги отвора проблемите со наголемувачкото учество на транспортот во загадувањето на воздухот во градовите и со безбедноста во сообраќајот преку зголемување на бројот на сообраќајни незгоди во кои учествуваат вакви возила. Зголемувањето, пак, на бројот на возила, во градските средини го отвора проблемот со недостиг на паркинг места и узурпација на јавниот простор, но и на пораст на сообраќајниот метеж.

 

ФРОНТЛАЈН Е-БИЛТЕН

ПРЕТПЛАТИ СЕ НА Е-БИЛТЕНОТ НА ФРОНТЛАЈН И ДОБИВАЈ ГИ НАЈНОВИТЕ ВЕСТИ НА ТВОЈАТА Е-АДРЕСА

Check your inbox or spam folder to confirm your subscription.

Next Post

За девет месеци, полицијата била деветпати кај принцот Хари и Меган Маркл

НАЈНОВО

Алиу: За еден ден против грип вакцинирани речиси 20 илјади граѓани

October 17, 2025
Скриншот

Трката за ГН на Формула 1 на САД ризична, можни системи за ладење на возачите

October 17, 2025
Фудбалски стадион на Јувентус

Јувентус под нова истрага од УЕФА

October 17, 2025

НАЈЧИТАНО

  • Фото: МИА

    Мицкоски за средбата Црвенковски и Пецаков не гледа ништо необично, ниту изненадувачко

    0 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Гарабаја: Да ја победиш Барселона мора да си перфектен

    0 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Бранко Црвенковски во Охрид го потврди бегството во спротивниот табор – во друшво со Пецаков

    0 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Ѓорѓиевски: Ветувам, на крајот на мојот мандат Вардариште ќе биде модерен парк

    0 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Во Битола 8 кандидати за градоначалник и 16 листи за Совет

    0 shares
    Share 0 Tweet 0

© 2023 Frontline.mk

  • ЗА НАС
  • ИМПРЕСУМ
  • ПОЛИТИКА НА ПРИВАТНОСТ
  • МАРКЕТИНГ
  • КОНТАКТ

No Result
View All Result
  • ДОМА
  • ДЕНЕС
  • ПОЛИТИКА
  • ФРОНТ
  • ОПШТЕСТВО
  • СВЕТ
  • ЕКОНОМИЈА
  • МАГАЗИН
  • КУЛТУРА
  • СПОРТ
  • ЗА НАС
  • ИМПРЕСУМ
  • КОНТАКТ
  • МАРКЕТИНГ

© 2023 Frontline.mk