ПРВА ЛИНИЈА
No Result
View All Result
  • ДОМА
  • ДЕНЕС
  • ПОЛИТИКА
  • ФРОНТ
  • ОПШТЕСТВО
  • СВЕТ
  • ЕКОНОМИЈА
  • МАГАЗИН
  • КУЛТУРА
  • СПОРТ
  • ДОМА
  • ДЕНЕС
  • ПОЛИТИКА
  • ФРОНТ
  • ОПШТЕСТВО
  • СВЕТ
  • ЕКОНОМИЈА
  • МАГАЗИН
  • КУЛТУРА
  • СПОРТ
No Result
View All Result
ПРВА ЛИНИЈА
No Result
View All Result
Home КОМЕНТАРИ

Менаџерката Данела Арсовска со првото ветување го банкротира Град Скопје

September 28, 2021 15:38
in ZOOM IN, ДЕНЕС, КОМЕНТАРИ, ПОЛИТИКА
Share on FacebookShare on Twitter

Кандидатката за градоначалничка на Град Скопје Арсовска денес објави дека би вовела бесплатен јавен превоз во Скопје за сите скопјани, ако стане градоначалничка. Ваквото тврдење и ветување, доколку не е само манипулативен предизборен маркетинг, ќе значи банкрот за Град Скопје. Експерти кои се упатени во проблематиката со јавниот превоз, недвојбено укажуваат дека воведувањето на бесплатниот јавен превоз или комплетно ќе го блокира јавниот превоз или ќе го банкротира градот Скопје.

Сериозно се поставува прашањето како Данела Аросвска, која се претставува како „врвен менаџер“ може да изнесе вакво ветување, без притоа да има одговорност за истото и како тоа би се рефлектирало врз целокупното функционирање и солвентност на градот?

За да се воведе функционален јавен превоз треба најмалку двојно, или тројно да се зголемат бројот на автобуси, вработени, и месечни трошоци. Имено, ако не се зголемат постојните капацитети, автобусите би биле преполни, би се полнеле уште на првите станици и бесплатниот јавен превоз би бил сосема нефункционален.

Ако се пресмета цената на чинење на новите автобуси кои мора да се набават (автобуската флота треба барем двојно да се зголеми), и на тоа се додадат двојно поголемите месечни трошоци за гориво, плати, и одржување, а се намалат приходите од продажба на билети, тогаш се добива пресметка дека бесплатниот превоз само за една година би чинел околу 100 милиони евра. Од каде и како ќе се обезбедат сите тие средства?

Според пресметките на ЈСП Скопје, во 2019 година месечните вкупни трошоци за јавниот превоз изнесувале околу 2.3 милиони евра, а вкупните годишни трошоци изнесувале над 27 милиони евра. Петре Шилегов денес пак имаше прес конференција за пакет социјлани мерки каде вети бесплатен превоз за постдипломците и докторандите, за сите пензионери секој ден и за лицата со попреченост и нивните асистенти. Тој одговарајќи на прашање како го оценува ветувањето на Арсовска за целосно бесплатен превоз, рече дека е изненаден од непознавањето на Арсовска за финансиите на градот и приходите кој тој ги генерира од јавниот транспорт. Шилегов оцени дека неговата противкандидатка паушално ветува нешта кои се неизводливи.

Д. Е.

ФРОНТЛАЈН Е-БИЛТЕН

ПРЕТПЛАТИ СЕ НА Е-БИЛТЕНОТ НА ФРОНТЛАЈН И ДОБИВАЈ ГИ НАЈНОВИТЕ ВЕСТИ НА ТВОЈАТА Е-АДРЕСА

Check your inbox or spam folder to confirm your subscription.

НАЈНОВО

Хаварија во Пинтија, од резервоар на приватен објект се излеале хемикалии

May 15, 2025

Таравари до Мицкоски поднесе оставка од функцијата министер за здравство

May 15, 2025

Пад на цената нафтата по зголемените изгледи за постигнување американско-ирански договор

May 15, 2025

НАЈЧИТАНО

  • Фото: О. Бошњаковски/Фронтлајн

    ТХП: ВМРО-ДПМНЕ ги обвинуваше другите за „дуизација“ на институциите, дали сега процесот на „вленизација“ е во тек

    0 shares
    Share 0 Tweet 0
  • (ВИДЕО) Познати 10 финалисти од првата полуфинална вечер на Евросонг

    0 shares
    Share 0 Tweet 0
  • (ФОТО) Скопјанката Чарна Невзати македонска претставничка на престижниот „Мис на свет”

    0 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Филипче: Не можам да најдам разумно објаснување зошто ВМРО-ДПМНЕ и нивните коалициски партнери не го поддржаа законот за Кочани

    0 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Научници за прв пат претворија олово во злато

    0 shares
    Share 0 Tweet 0

© 2023 Frontline.mk

  • ЗА НАС
  • ИМПРЕСУМ
  • ПОЛИТИКА НА ПРИВАТНОСТ
  • МАРКЕТИНГ
  • КОНТАКТ

No Result
View All Result
  • ДОМА
  • ДЕНЕС
  • ПОЛИТИКА
  • ФРОНТ
  • ОПШТЕСТВО
  • СВЕТ
  • ЕКОНОМИЈА
  • МАГАЗИН
  • КУЛТУРА
  • СПОРТ
  • ЗА НАС
  • ИМПРЕСУМ
  • КОНТАКТ
  • МАРКЕТИНГ

© 2023 Frontline.mk