ПРВА ЛИНИЈА
No Result
View All Result
  • ДОМА
  • ДЕНЕС
  • ПОЛИТИКА
  • ФРОНТ
  • ОПШТЕСТВО
  • СВЕТ
  • ЕКОНОМИЈА
  • МАГАЗИН
  • КУЛТУРА
  • СПОРТ
  • ДОМА
  • ДЕНЕС
  • ПОЛИТИКА
  • ФРОНТ
  • ОПШТЕСТВО
  • СВЕТ
  • ЕКОНОМИЈА
  • МАГАЗИН
  • КУЛТУРА
  • СПОРТ
No Result
View All Result
ПРВА ЛИНИЈА
No Result
View All Result
Home ФРОНТ

Реките од мед и вино ветени во кампањата на Данела, никогаш нема да потечат низ Скопје

December 2, 2021 12:58
in ZOOM IN, ДЕНЕС, ПОЛИТИКА, РЕПУБЛИКА, ФРОНТ
Васко Лазаревски

Васко Лазаревски

Share on FacebookShare on Twitter

ВАСКО ЛАЗАРЕВСКИ

Мислам дека прeдизборните ветувања поврзани со јавниот превоз во Скопје, ќе почнат да ја стигнуваат новата градноачалничка и наскоро ќе сфати дека реките од мед и вино ветени во кампањата никогаш нема да потечат низ Скопје.

– За бесплатниот јавен превоз – ќе се претставуваат како нови групите на граѓани кои веќе користат бесплатен превоз, а најверојатно и дополнително ќе се создаде пакет и за пензионерите. Градскиот буџет максимално ќе се оптовари со тие ставки, но нема да се добие универзален бесплатен превоз. Особено загрозени од овој проект за бесплатен превоз се таксистите и приватните автобуси, ако некогаш се спроведе ова, тие ќе бидат речеиси избришани.

– За брзиот автобуски превоз – БРТ, ќе се обидат да направат козметички измени кои ќе можат да се претстават како сосема нов систем кој го смислила Данела. Затоа што, Данела не спроведува ветувања на Шилегов. Ќе се додаде некој метар траса, место лево, ќе оди десно и нема да се вика БРТ, туку РБТ или ЈСП 2.0. Секторот за односи со јавност ќе го претстави ова како изворен проект на новата администрација и огромен успех на Арсовска.

– За 250 нови еколошки авотбуси – ова нема да се случи.

– За приватните авотбуски превозници – ќе добијат нови договори т.е. ќе им бидат продолжени постоечките, можно е да се воведе некој систем за нивно субвенционирање за префрлање на гас, но тој систем ќе постои само на хартија и минимален процент од приватните автобуси ќе можат да го искористат (ако воопшто).

Сумирано, ништо посебно, ништо ново, ништо модерно не верувам дека ќе се случи во превозот. Ќе доминираат кинеските автобуси што трошат над четириесет литри дизел на сто километри, јавниот превоз ќе се движи со просечна брзина од 10 – 12 км/ч, „приватњаците“ ќе си возат како и досега.

Арсовска ќе има избор, или да го прифати БРТ (иако го ветил Шилегов) – а знаеме дека една од целите и е да направи дисконтинуитет во проектите и процесите во Градот, или да го заглави Скопје во повеќегодишно статус кво, кое најмногу ќе ги оштети Скопјани.

 

ФРОНТЛАЈН Е-БИЛТЕН

ПРЕТПЛАТИ СЕ НА Е-БИЛТЕНОТ НА ФРОНТЛАЈН И ДОБИВАЈ ГИ НАЈНОВИТЕ ВЕСТИ НА ТВОЈАТА Е-АДРЕСА

Check your inbox or spam folder to confirm your subscription.

НАЈНОВО

Ципрас и Заев им ја доделија Преспа наградата за мир на режисерите на документарниот филм „No Other Land“

June 10, 2025

МТФ „Војдан Чернодрински“: Пренесувањето на „Ричард трети“ на Албанскиот театар во денешно време е одлично дело поставено на театарската сцена

June 10, 2025

Тежина, звук и дамка: Клуч за избор на совршена лубеница

June 10, 2025

НАЈЧИТАНО

  • Падна ChatGPT

    0 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Ги доби ли премиерот двете илјадарки да купи 62 свеќи

    0 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Били Ајлиш и Нат Волф потврдија романса со бакнеж во Венеција

    0 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Не, не се разбираме расисту филип т. петровски

    0 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Мицкоски преку реторика анти-ДУИ, облекува „патриотска“- анти-државничка облека!

    0 shares
    Share 0 Tweet 0

© 2023 Frontline.mk

  • ЗА НАС
  • ИМПРЕСУМ
  • ПОЛИТИКА НА ПРИВАТНОСТ
  • МАРКЕТИНГ
  • КОНТАКТ

No Result
View All Result
  • ДОМА
  • ДЕНЕС
  • ПОЛИТИКА
  • ФРОНТ
  • ОПШТЕСТВО
  • СВЕТ
  • ЕКОНОМИЈА
  • МАГАЗИН
  • КУЛТУРА
  • СПОРТ
  • ЗА НАС
  • ИМПРЕСУМ
  • КОНТАКТ
  • МАРКЕТИНГ

© 2023 Frontline.mk