ПРВА ЛИНИЈА
No Result
View All Result
  • ДОМА
  • ДЕНЕС
  • ПОЛИТИКА
  • ФРОНТ
  • ОПШТЕСТВО
  • СВЕТ
  • ЕКОНОМИЈА
  • МАГАЗИН
  • КУЛТУРА
  • СПОРТ
  • ДОМА
  • ДЕНЕС
  • ПОЛИТИКА
  • ФРОНТ
  • ОПШТЕСТВО
  • СВЕТ
  • ЕКОНОМИЈА
  • МАГАЗИН
  • КУЛТУРА
  • СПОРТ
No Result
View All Result
ПРВА ЛИНИЈА
No Result
View All Result

Реките од мед и вино ветени во кампањата на Данела, никогаш нема да потечат низ Скопје

December 2, 2021 12:58
in ZOOM IN, ДЕНЕС, ПОЛИТИКА, РЕПУБЛИКА, ФРОНТ
Васко Лазаревски

Васко Лазаревски

Share on FacebookShare on Twitter

ВАСКО ЛАЗАРЕВСКИ

Мислам дека прeдизборните ветувања поврзани со јавниот превоз во Скопје, ќе почнат да ја стигнуваат новата градноачалничка и наскоро ќе сфати дека реките од мед и вино ветени во кампањата никогаш нема да потечат низ Скопје.

– За бесплатниот јавен превоз – ќе се претставуваат како нови групите на граѓани кои веќе користат бесплатен превоз, а најверојатно и дополнително ќе се создаде пакет и за пензионерите. Градскиот буџет максимално ќе се оптовари со тие ставки, но нема да се добие универзален бесплатен превоз. Особено загрозени од овој проект за бесплатен превоз се таксистите и приватните автобуси, ако некогаш се спроведе ова, тие ќе бидат речеиси избришани.

– За брзиот автобуски превоз – БРТ, ќе се обидат да направат козметички измени кои ќе можат да се претстават како сосема нов систем кој го смислила Данела. Затоа што, Данела не спроведува ветувања на Шилегов. Ќе се додаде некој метар траса, место лево, ќе оди десно и нема да се вика БРТ, туку РБТ или ЈСП 2.0. Секторот за односи со јавност ќе го претстави ова како изворен проект на новата администрација и огромен успех на Арсовска.

– За 250 нови еколошки авотбуси – ова нема да се случи.

– За приватните авотбуски превозници – ќе добијат нови договори т.е. ќе им бидат продолжени постоечките, можно е да се воведе некој систем за нивно субвенционирање за префрлање на гас, но тој систем ќе постои само на хартија и минимален процент од приватните автобуси ќе можат да го искористат (ако воопшто).

Сумирано, ништо посебно, ништо ново, ништо модерно не верувам дека ќе се случи во превозот. Ќе доминираат кинеските автобуси што трошат над четириесет литри дизел на сто километри, јавниот превоз ќе се движи со просечна брзина од 10 – 12 км/ч, „приватњаците“ ќе си возат како и досега.

Арсовска ќе има избор, или да го прифати БРТ (иако го ветил Шилегов) – а знаеме дека една од целите и е да направи дисконтинуитет во проектите и процесите во Градот, или да го заглави Скопје во повеќегодишно статус кво, кое најмногу ќе ги оштети Скопјани.

 

Next Post

Бочварски: После 25 години за прв пат се набавени 15 нови комплетно опремени камиони за чистење снег и 3 нови утоварни машини

НАЈНОВО

Арсовска шири лажни вести: Директорот на „Комунална хигиена“ сè уште е во притвор и не потпишувал „во срце и душа сум ВЛЕН“

October 28, 2025

ЕУ издвои 31,7 милијарди евра јавни средства за климатски активности во земјите во развој во 2024 година

October 28, 2025

Обвинителство бара притвор за в.д. директорот на ЈП „Комунална хигиена“ Сабахадин Рустеми и управителот за отпад за загрозување на животната средина со отпадот во Скопје

October 28, 2025

НАЈЧИТАНО

  • Почнува зимскиот распоред на летање, Скопје и Охрид добиваат 10 нови дестинации

    0 shares
    Share 0 Tweet 0
  • (ВИДЕО) Никол Кидман блесна на „Vogue World: Hollywood“ во стилизирана тоалета на Рита Хејворт

    0 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Арсовска до Мицкоски: Кога ќе бегаш за Будимпешта нема да те собере во гепек

    0 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Бесплатен доплер на каротидни артерии на Неврологија во рамки на отворениот ден по повод Светскиот ден на мозочен удар

    0 shares
    Share 0 Tweet 0
  • (ВИДЕО) Кејти Пери и Џастин Трудо ја потврдија врската со појавување во Париз

    0 shares
    Share 0 Tweet 0

© 2023 Frontline.mk

  • ЗА НАС
  • ИМПРЕСУМ
  • ПОЛИТИКА НА ПРИВАТНОСТ
  • МАРКЕТИНГ
  • КОНТАКТ

No Result
View All Result
  • ДОМА
  • ДЕНЕС
  • ПОЛИТИКА
  • ФРОНТ
  • ОПШТЕСТВО
  • СВЕТ
  • ЕКОНОМИЈА
  • МАГАЗИН
  • КУЛТУРА
  • СПОРТ
  • ЗА НАС
  • ИМПРЕСУМ
  • КОНТАКТ
  • МАРКЕТИНГ

© 2023 Frontline.mk