ПРВА ЛИНИЈА
No Result
View All Result
  • ДОМА
  • ДЕНЕС
  • ПОЛИТИКА
  • ФРОНТ
  • ОПШТЕСТВО
  • СВЕТ
  • ЕКОНОМИЈА
  • МАГАЗИН
  • КУЛТУРА
  • СПОРТ
  • ДОМА
  • ДЕНЕС
  • ПОЛИТИКА
  • ФРОНТ
  • ОПШТЕСТВО
  • СВЕТ
  • ЕКОНОМИЈА
  • МАГАЗИН
  • КУЛТУРА
  • СПОРТ
No Result
View All Result
ПРВА ЛИНИЈА
No Result
View All Result

Стара кампања на Мицотакис за „Голема Македонија“ препакувана како нова

November 23, 2022 16:05
in ZOOM IN, ДЕЗИНФОРМАЦИИ, ДЕНЕС
Share on FacebookShare on Twitter

Дел од македонските медиуми спинуваат со (ре)објавување на стара содржина од 2019 година кога премиерот на Грција, Киријакос Мицотакис, ја најави кампањата на неговата земја насловена како „Голема Македонија“.

Порталот МКД.мк објави дека во видео спотот објавен на неговиот официјален твитер-профил, Мицотакис се повикува на славното минато и на македонските производи произведени на македонската земја.

„Новиот белег што ќе ги придружува македонските производи ширум светот им дава единствен идентитет на производите произведени на македонската земја. Идентитет кој се однесува на славното минато и го отвора патот за подобра иднина“, напиша Мицотакис.

Спинот на порталот е што не објавиле кога започна кампањата и кога го кажа тоа Мицотакис, односно дека објавата на Твитер е од 14 ноември 2019, а не од 23 ноември 2022 година, како што е објавено денеска.

Ваквиот спин предизвика низа на негативни коментари против актуелната власт.

Спинот продолжува и во денешниот текст на иста тема објавен во Нова Македонија со наслов – Што значи кога Грција активира кампања наречена „Македонија Велика“, авторката меѓу другото пишува: „Некако незабележано од македонската јавност, која е главно преокупирана со „европските“ предизвици што ѝ ги поставува Бугарија на Македонија, почнаа да истекуваат роковите за некои обврски преземени со Преспанскиот договор“…

Инаку во 2019 година потегот на грчкиот премиер Мицотакис наиде на критики и во Грција и во Северна Македонија.

Новинарот Зоран Иванов во колумната „Македонија е голема, ама тој испадна мал“ објавена на ЦИВИЛ Медиа, на 17 ноември 2019 година, пишува: „Наместо во овој дваесет и први век да се прикаже како модерен европски политичар, како некој последен балкански романтичар запна на милениумското минато. Исто како и во неговото предизборие и сега се возбудува на Александар, на антиката, на Македонија, на потеклото на видовите. Како тргнал со форсирањето на Македонија, ќе ѝ го заборави името на државата чиј премиер е“.

Извор. ЦивилМедиа

Next Post

Папа Франциск: Војната во Украина е слична на страшниот геноцид на Сталин во 1930-те години

НАЈНОВО

Венс: Разоружувањето на Хамас и обновата на Појасот Газа се многу тешки задачи

October 22, 2025

„На Ѓупците треба да им се забрани да гласаат“ – советник од десничарската МААК со скандалозен расистички испад во Неготино

October 22, 2025

Грција со 16,7 милијарди евра приходи од туризам до август, раст од 12%

October 22, 2025

НАЈЧИТАНО

  • „На Ѓупците треба да им се забрани да гласаат“ – советник од десничарската МААК со скандалозен расистички испад во Неготино

    0 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Дневен хороскоп со Анаис – 22 октомври

    0 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Зошто ВМРО победи убедливо и зошто СДСМ изгуби?

    0 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Лина Ѓорческа ја елиминираше четвртата носителка Бранкачо на турнирот во Роверето

    0 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Д-р Пановски: Внимание, стаорците нема да чекаат втор круг на избори!

    0 shares
    Share 0 Tweet 0

© 2023 Frontline.mk

  • ЗА НАС
  • ИМПРЕСУМ
  • ПОЛИТИКА НА ПРИВАТНОСТ
  • МАРКЕТИНГ
  • КОНТАКТ

No Result
View All Result
  • ДОМА
  • ДЕНЕС
  • ПОЛИТИКА
  • ФРОНТ
  • ОПШТЕСТВО
  • СВЕТ
  • ЕКОНОМИЈА
  • МАГАЗИН
  • КУЛТУРА
  • СПОРТ
  • ЗА НАС
  • ИМПРЕСУМ
  • КОНТАКТ
  • МАРКЕТИНГ

© 2023 Frontline.mk