Снимањето прекина, а Манчевски доби отказ. „Толку ни олесни“, вели член на продукцискиот тим. „Со месеци го молевме студиото да го отпушти. Друг пак од тимот на продукцијата додава: „Се надевам дека ќе остане во холивудскиот затвор долго, долго време“.
Неколку недели подоцна, директорите на „Фокс“ беа во шок кога дознаа дека Манчевски го искршил предниот дел од неговиот rent-a-car. Набргу потоа следеа бројни неподмирени билети за паркирање“., пишува во написот.
Додека режисерот Милчо Манчевски се обидува да ја дефокусира јавноста од кривичната пријава против него од Агенцијата за филм поднесена за немање финансиски извештај во висина од 55.000.000 денари и други финансиски нерегуларности, исплива текст од 1998 година со наслов Холивуд го тресат „Креативни разлики“. Иако Манчевски со години во јавноста изигрува жртва, ги клевети колегите и врши притисок врз Агенцијата за филм, велејќи дека засекогаш ја задолжил кинематографијата и државата со единствениот успех на филмот „Пред дождот“ и дека во Холивуд „плачат“ да имаат ваков автор, овој напис обелоденува нешто сосема спротивно.
Имено како што пишува во написот „Она што се случи на сетот на филмскиот проект, може да парира на дејството на самиот филм.“
Како што појаснува авторот на овој напис „креативни разлики, тоа е политички коректната фраза која холивудските студија ја изговараат секогаш кога режисерот на филмот ненадејно ќе биде сменет“.
Дали имало разлики? Дефинитивно. Дали биле креативни?
Авторот на написот пишува дека ароганцијата и чудното однесување не се невообичаени во Тинзелтаун, „но, во февруари, се случи една од најлошите битки ‘студио – против – режисер’ во изминатите години и тоа за време на снимањето на хорор филмот Ravenous, што кулминираше со тоа што претседателката на Фокс 2000, Лаура Зискин прелета 6.087 милји до сетот во Прага за да му врачи отказ на режисерот Милчо Манчевски (кој го сними македонскиот филм од 1994 година, номиниран за Оскар, ‘Пред дождот’).“
Според написот „отпуштањето стави крај на турбуленциите кои траеа со месеци, а започнаа минатото лето кога Манчевски пристигна во Л.А. да разговара за проектот и побара од Фокс да му изнајми кабриолет или луксузен автомобил; одговорот на Фокс беше ‘не’ и му изнајми друг автомобил. Неколку недели подоцна, директорите на „Фокс“ беа во шок кога дознаа дека Манчевски го искршил предниот дел од неговиот rent-a-car. Набргу потоа следеа бројни неподмирени билети за паркирање“., пишува во написот.
Филмската екипа и продукцијата се молеле да го отпуштат
Како што раскажале извори од продукцијата, „Во Прага, Манчевски брзо се изолира од филмската екипа велејќи им дека можат да разговараат со него само во одредени часови – за време на ручек и од 18:15 до 19:15 часот. Извори од продукцијата тврдат дека тој исто така одбил да има состаноци околу сценариото и буџетот со продуцентот Дејвид Хејман и со извршниот продуцент Тим Ван Релим. Една недела пред продукцијата, Манчевски го изненади Фокс со приказни кои би додале приближно две недели на снимањето. Фокс на крајот се согласи на уште една недела снимање – но на првиот ден од продукцијата, Манчевски одби да го потпише буџетот и распоредот, а третина од денот беше изгубена додека страните се обидоа да се договорат“.
Авторот додава: „Имаше и постојани преправки на сценариото додека камерите снимаа. „Во еден момент работите беа толку лоши, што ни се удвоија пушачките паузи“, вели сценаристот Тед Грифин. „ Си рековме: „Можеби нема да го снимиме филмот, но сигурно ќе добиеме запаление на плуќа“.“ И како што се вели „последната капка што ја прели чашата беше самата снимка на Ravenous, која не го израдува студиото. Снимањето прекина, а Манчевски доби отказ. „Толку ни олесни“, вели член на продукцискиот тим.
„Со месеци го молевме студиото да го отпушти. Друг пак од тимот на продукцијата додава: „Се надевам дека ќе остане во холивудскиот затвор долго, долго време“. Манчевски, преку неговиот адвокат, одбил да коментира, но на пријателите им кажал дека никогаш повеќе не сака да помине низ студискиот процес“. „Со Милчо, сетот беше тежок и неодржлив“, вели еден од упатените во продукцијата. „Сега се тече како подмачкано. Целата атмосфера се промени“, стои во написот.
Исто така агресивното уверување и замајување на јавноста преку флуентен ПР за успехот на филмот „Кајмак“, дадоа друга слика во објективните странски критики, меѓу кои и онаа на „Холивуд репортер“.
За нерегуларности во финансиското работење, во јавноста излегоа бројни текстови од редакцијата на Цивил, а по кривичната пријава треба да постапат надлежните институции.
Извор Нова ТВ