Двајцата потврдени преживеани во авионската несреќата во Јужна Кореја беа спасени од делот на опашката на авионот, единствениот дел од авионот што задржал дел од својата форма, изјави на брифинг шефот на противпожарната служба на Муан, Ли Јунг-Хјун.
Преживеаните во несреќата, маж и жена член на екипажот, се згрижени во болница.
„Само делот од опашката ја задржува формата малку, а остатокот од (авионот) изгледа речиси невозможно да се препознае“, рече шефот на противпожарната служба.
Двете црни кутии од авионот што се пронајдени, вклучуваат податоци за летот и гласовна снимка, соопштија јужнокорејските власти.
Оттаму велат дека од видео снимките се чини дека опремата за слетување на авионот не била излезена, но тие дополнително ќе истражат користејќи податоци за летот од уредот за снимање.
Пистите на меѓународниот аеродром ќе бидат затворени до 5 часот по локално време на 1 јануари. Спасувачките екипи се сè уште на терен, се вели во соопштението
Како што пренесува Си-Ен-Ен, според локалните пожарникари и спасувачки службеници, бројот на загинати во најголемата воздушна катастрофа во земјата во последните децении порасна на 176.
На снимката се гледа како авионот се лизга на трупот пред да се запали. Локалните пожарникари и воздухопловните експерти велат дека е веројатно некаков дефект на опремата за слетување. Пилотот, исто така, упати повик за опасност, веднаш откако контролната кула предупреди за птиците во областа.
Спасувачите предупредија дека не очекуваат да најдат уште многу преживеани од пеколот.
Авионот превезувал 175 патници и шест членови на екипажот кога несреќно слета на аеродромот во округот Муан. Сите во авионот биле јужнокорејци, освен двајца тајландски државјани.
Авионот, наведен како Боинг 737-800 на FlightAware, патувал од Бангкок, Тајланд. Аналитичарите велат дека и Боинг 787-800 и Jeju Air, најголемата јужнокорејска нискобуџетна авиокомпанија, имаат силно безбедносно досие.
Истрагата за причината за падот на јужнокорејскиот авион може да потрае до три години, соопштија јужнокорејските власти.
Истрагата за комерцијални летови може да трае од шест месеци до три години. Имајќи предвид дека авионот е произведен надвор од Јужна Кореја, истражителите ќе треба да се консултираат со производителите на главните делови на авионот, што може да значи дека истрагата трае долго, се вели во извештајот.
Ј. Ѓ.