ПРВА ЛИНИЈА
No Result
View All Result
  • ДОМА
  • ДЕНЕС
  • ПОЛИТИКА
  • ФРОНТ
  • ОПШТЕСТВО
  • СВЕТ
  • ЕКОНОМИЈА
  • МАГАЗИН
  • КУЛТУРА
  • СПОРТ
  • ДОМА
  • ДЕНЕС
  • ПОЛИТИКА
  • ФРОНТ
  • ОПШТЕСТВО
  • СВЕТ
  • ЕКОНОМИЈА
  • МАГАЗИН
  • КУЛТУРА
  • СПОРТ
No Result
View All Result
ПРВА ЛИНИЈА
No Result
View All Result
Home СВЕТ

Рекорден број луѓе ширум светот ги избегнуваат вестите, покажа истражувањето на Институтот Ројтерс

June 17, 2024 16:28
in ДЕНЕС, МЕДИУМИ, СВЕТ
Фото: Jennifer Beebe/Pixabay

Фото: Jennifer Beebe/Pixabay

Share on FacebookShare on Twitter

Рекорден број луѓе ширум светот ги избегнуваат вестите, покажа истражувањето на Институтот Ројтерс. Како што е наведено, 39 проценти од испитаниците од 47 земји рекле дека понекогаш или често активно ги избегнуваат вестите, додека во 2017 година, 29 проценти од учесниците во истражувањето го дале тој одговор.

Околу 46 отсто од луѓето одговориле дека се многу или екстремно заинтересирани за вести, во споредба со 63 отсто во 2017 година, пренесе Би-Би-Си.

Главниот автор на ова истражување, Ник Њуман, смета дека падот на интересот за вестите е поврзан со „особено тешките работи во претходните години“, вклучувајќи ја и војната во Украина.

„Имавте пандемии и војни, па затоа е прилично природна реакција луѓето да се оттргнат од вестите, или за да го заштитат своето ментално здравје или само за да продолжат со животот“, објаснува Њуман. Тој посочи дека оние кои селективно ги избегнуваат вестите тоа го прават затоа што се чувствуваат „немоќни“ пред големите светски настани.

Некои луѓе се чувствуваат и преоптоварени и збунети од количината на достапни вести, додека други се уморни од политиката, додава Њуман.

Довербата во вестите остана на вообичаените 40 отсто, а беше за 4 отсто поголема само за време на пандемијата на Ковид.

Кога станува збор за изворот на вестите, околу 73 отсто од испитаниците одговориле дека читаат вести на интернет, додека 50 отсто навеле телевизија, а 14 отсто печатени медиуми.

Кога станува збор за социјалните мрежи, пристапот до платформата Фејсбук е најважен за најголемиот процент од испитаниците, иако веќе подолго време е во постојан пад, додека ЈуТјуб и Вотсап се исто така важни извори на вести.

Интересно е што во подем е ТикТок, за прв пат е пред платформата X, со 13 отсто наспроти 10 отсто корисници.

Истражувањето покажа дека постои широко распространет скептицизам за потенцијалното пишување вести со вештачка интелигенција, особено за посериозни вести како што се политиката или војната.

Истражувањето е спроведено во јануари и февруари годинава, а во него биле опфатени 94.943 испитаници во 47 земји.

ФРОНТЛАЈН Е-БИЛТЕН

ПРЕТПЛАТИ СЕ НА Е-БИЛТЕНОТ НА ФРОНТЛАЈН И ДОБИВАЈ ГИ НАЈНОВИТЕ ВЕСТИ НА ТВОЈАТА Е-АДРЕСА

Check your inbox or spam folder to confirm your subscription.

НАЈНОВО

МИА

Поранешните директори на Клиничката болница во Тетово осудени на година ипол затвор за пожарот во Модуларната болница

May 16, 2025

Муртезани: Продлабочувањето на економската соработка со Турција е од клучно значење

May 16, 2025

Обвинителството презентира нови докази во врска со убиството на Вања и Панче

May 16, 2025

НАЈЧИТАНО

  • Величковски: Среде Скопје Кошта ги торпедираше замајувањата на пропагандата на ВМРО-ДПМНЕ за „план Б” и „креативни решенија”

    0 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Кога дете по 10 години ќе нè праша – Оти не сме во ЕУ?

    0 shares
    Share 0 Tweet 0
  • (ФОТО) Скопјанката Чарна Невзати македонска претставничка на престижниот „Мис на свет”

    0 shares
    Share 0 Tweet 0
  • ИНТЕРВЈУ со Драган Тилев: Албанија и Црна Гора имаат јасна перспектива за членство во ЕУ, Македонија не напредува во процесот

    0 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Втора полуфинална вечер на Евросонг – 16 земји се борат за место во финалето

    0 shares
    Share 0 Tweet 0

© 2023 Frontline.mk

  • ЗА НАС
  • ИМПРЕСУМ
  • ПОЛИТИКА НА ПРИВАТНОСТ
  • МАРКЕТИНГ
  • КОНТАКТ

No Result
View All Result
  • ДОМА
  • ДЕНЕС
  • ПОЛИТИКА
  • ФРОНТ
  • ОПШТЕСТВО
  • СВЕТ
  • ЕКОНОМИЈА
  • МАГАЗИН
  • КУЛТУРА
  • СПОРТ
  • ЗА НАС
  • ИМПРЕСУМ
  • КОНТАКТ
  • МАРКЕТИНГ

© 2023 Frontline.mk