ПРВА ЛИНИЈА
No Result
View All Result
  • ДОМА
  • ДЕНЕС
  • ПОЛИТИКА
  • ФРОНТ
  • ОПШТЕСТВО
  • СВЕТ
  • ЕКОНОМИЈА
  • МАГАЗИН
  • КУЛТУРА
  • СПОРТ
  • ДОМА
  • ДЕНЕС
  • ПОЛИТИКА
  • ФРОНТ
  • ОПШТЕСТВО
  • СВЕТ
  • ЕКОНОМИЈА
  • МАГАЗИН
  • КУЛТУРА
  • СПОРТ
No Result
View All Result
ПРВА ЛИНИЈА
No Result
View All Result

Списанието „60 милиони потрошувачи“ открило 30 козметички производи што не треба да се користат

December 10, 2020 19:35
in ДЕНЕС, СВЕТ
Share on FacebookShare on Twitter

Списанието „60 милиони потрошувачи“  тестирало 160 производи за хигиена и убавина, почнувајќи од гел за туширање до хидратантна крема, вклучително и основа за шминкање, а проблематични се триесет козметички производи во широка продажба, јави дописникот на МИА.

Производителите на козметички производи мора да вложат напори да избегнат употреба на одредени непожелни супстанции во нивните формули и да ги заменат со поздрави, процени списанието „60 милиони потрошувачи“, во својот најнов број.

Брендовите „се уште треба да направат напори за да ги заменат несаканите состојки, кои се надразнувачи или алергени со други, поздрави“, укажува списанието, кое анализираше речиси 160 производи за хигиена или убавина, поделени во 14 категории, што се движат од гел за туширање до паста за заби, вклучувајќи хидратантна крема и основа за шминкање.

Списанието, уредувано од Националниот институт за потрошувачи, ја разгледало секоја супстанција присутна во списокот на состојки на оваа козметика.

Заклучокот е дека  50 производи од изборот се оценуваат безбедни и затоа се препорачуваат. „Помалку од една третина од производите се без проблематична супстанција, штро, сепак,  е премалку!“, оценува „60 милиони потрошувачи“.

Спротивно на тоа, повеќе од триесет козметички производи се во црвената категорија, што треба да се забранат, бидејќи содржат ваков вид на супстанции.

Поголемиот дел од оценетите производи спаѓаат во портокаловата, средна категорија. Тоа се производи што потрошувачите можат да ги користат во недостаток на подобри. Меѓу нив, козметиката, што има пет или повеќе алергени супстанции, често пати доаѓа од парфеми или понекогаш од средства за миење и конзерванси.

Геловите и кремовите за туширање главно се класифицираат како портокалови и црвени „затоа што содржат премногу иритирачки и загадувачки алергени и активни супстанци“, објаснува списанието. Пастите за заби, кремите за усни и кремите за лице, исто така, се во овие две категории.

-Но, основите за шминкање, се најпроблематични производи: седум од 12 тестирани се во црвената категорија, нагласува списанието. Тие содржат особено „супстанции за кои постои сомневање дека го нарушуваат хормоналниот систем (БХТ, УВ филтер етилхексил метоксицинанат, итн.).

ФРОНТЛАЈН Е-БИЛТЕН

ПРЕТПЛАТИ СЕ НА Е-БИЛТЕНОТ НА ФРОНТЛАЈН И ДОБИВАЈ ГИ НАЈНОВИТЕ ВЕСТИ НА ТВОЈАТА Е-АДРЕСА

Check your inbox or spam folder to confirm your subscription.

Next Post

Заев: Граѓаните и институции во Бугарија мора да знаат дека идентитетот, јазикот и определбата се наши универзални права

НАЈНОВО

Скриншот

Зграда се урна во Мадрид за време на реновирање, пожарникарите бараат преживеани

October 7, 2025

Ердоган: Турција ги презема првите чекори кон заедничка азбука за земјите што зборуваат турски јазик

October 7, 2025

Трошоците на животот намалени во септември, инфлацијата на годишно ниво изнесува 4,0 отсто

October 7, 2025

НАЈЧИТАНО

  • Мицкоски во офанзива против Али Ахмети: Изборна трка или етничка доминација?

    0 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Повредено едно лице во оружен инцидент во центарот на Куманово

    0 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Во Битола 8 кандидати за градоначалник и 16 листи за Совет

    0 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Гласини и факти за меѓуѕвездената комета 3I/ATLAS

    0 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Дневен хороскоп со Анаис – 7 октомври

    0 shares
    Share 0 Tweet 0

© 2023 Frontline.mk

  • ЗА НАС
  • ИМПРЕСУМ
  • ПОЛИТИКА НА ПРИВАТНОСТ
  • МАРКЕТИНГ
  • КОНТАКТ

No Result
View All Result
  • ДОМА
  • ДЕНЕС
  • ПОЛИТИКА
  • ФРОНТ
  • ОПШТЕСТВО
  • СВЕТ
  • ЕКОНОМИЈА
  • МАГАЗИН
  • КУЛТУРА
  • СПОРТ
  • ЗА НАС
  • ИМПРЕСУМ
  • КОНТАКТ
  • МАРКЕТИНГ

© 2023 Frontline.mk