ПРВА ЛИНИЈА
No Result
View All Result
  • ДОМА
  • ДЕНЕС
  • ПОЛИТИКА
  • ФРОНТ
  • ОПШТЕСТВО
  • СВЕТ
  • ЕКОНОМИЈА
  • МАГАЗИН
  • КУЛТУРА
  • СПОРТ
  • ДОМА
  • ДЕНЕС
  • ПОЛИТИКА
  • ФРОНТ
  • ОПШТЕСТВО
  • СВЕТ
  • ЕКОНОМИЈА
  • МАГАЗИН
  • КУЛТУРА
  • СПОРТ
No Result
View All Result
ПРВА ЛИНИЈА
No Result
View All Result
Home ЕКОНОМИЈА

Бочварски: Нема негативна референца за компаниите, случајот со надзорот на автопатите е целосно комплетен пред институциите

March 9, 2023 22:05
in ДЕНЕС, ЕКОНОМИЈА
Share on FacebookShare on Twitter

Нема негативна референца за компаниите кои ќе го вршат надзорот на автопатите што треба да се градат. Овој случај е целосно комплетен пред институциите, но секој кој има потреба од дополнителни информации, може да се обрати до Јавното претпријатие за државни патишта, изјави вечерва министерот за транспорт и врски Благој Бочварски.

„Она што не информираше Јавното претпријатие за државни патишта е дека нема негативна референца за овие компании, пред се за ИРД, Ептиса и останатите компании. Второ, лиценците што мора да ги имаат за да настапат на јавната набавка, ги имале обезбедено. И од тој аспект, Комисијата ја утврдила документацијата како целосно доставена. Имало и управна контрола која уште еднаш го прегледала целиот предмет и дала согласност дека е согласно Законот за јавни набавки. И сметам дека овој случај е комплетиран пред институциите, но секој кој има потреба од дополнителни информации, ЈП за државни патишта може да информира“, рече Бочварски за централниот дневник на телевизија „Сител“.

Изградбата на автопатските делници ќе чини 1,3 милјарди евра, но, како што посочи Бочварски, дополнително ќе се плати проектирањето и експропријацијата. Не верува дека целиот проект ќе надмине две милјарди евра.

Предноста на овој проект, според Бочварски, е тоа што Јавното претпријатие за државни патишта цело време во текот на договорот ќе биде инструментот којшто ќе одобрува одредени проектни и технички решенија на трасата.

„Инженерите на ЈП за државни патишта, тимот кој ќе работи ќе го менаџира целиот порцес на градба. Ова е предноста за разлика од претходните решенија затоа што кога почнувавме одреден инфраструктурен проект, а проектната документација беше стара 10-тина години, на терен се појавуваа нови непредвидени состојби коишто изведувачот ги немаше предвидено и тогаш настануваше застој. Тоа го имавме и со автопатот Кичево-Оохрид каде во неколку наврати правевме репроектирање за да за да продолжи да се работи на терен“, посочи Бочварски.

Со изградбата на овие автопатски делници, Бочварски очекува дека ќе се затворат паневропските коридори, а бенефит ќе имаат и домашните градежни компании и економијата во целина.

ФРОНТЛАЈН Е-БИЛТЕН

ПРЕТПЛАТИ СЕ НА Е-БИЛТЕНОТ НА ФРОНТЛАЈН И ДОБИВАЈ ГИ НАЈНОВИТЕ ВЕСТИ НА ТВОЈАТА Е-АДРЕСА

Check your inbox or spam folder to confirm your subscription.

Tags: автопатиБочварскиКомпании

НАЈНОВО

Фото: Генерирано со ВИ

Мицкоски и рускиот ДУМА пратеник, тоа се тие афирматори на „данок на бездетност“

July 4, 2025

Премиерски патрдии: Прво данок за бездетност, па може да тера и „Гилеад“, за спас на Македонија!

July 4, 2025

Маск повторно го отвори прашањето за формирање на трета политичка партија во САД

July 4, 2025

НАЈЧИТАНО

  • Македонски државјанин загина во сообраќајка во Србија

    0 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Османи: Владата направи огромна грешка што го постави македонскиот јазикот како алатка за дневна политика и популистичка егзибиција

    0 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Шибај со демохристијанство и лажен морализам, удри по сиромашните и самците

    0 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Забрчанец: Имавме серија потврди за македонскиот идентитет од 2017 до 2024 – дали иницијативите на Мицкоски се осмислени за да не успеат?

    0 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Мицкоски: Време е за држава каде што ќе се раѓаат повеќе деца и младите да стапуваат во брак

    0 shares
    Share 0 Tweet 0

© 2023 Frontline.mk

  • ЗА НАС
  • ИМПРЕСУМ
  • ПОЛИТИКА НА ПРИВАТНОСТ
  • МАРКЕТИНГ
  • КОНТАКТ

No Result
View All Result
  • ДОМА
  • ДЕНЕС
  • ПОЛИТИКА
  • ФРОНТ
  • ОПШТЕСТВО
  • СВЕТ
  • ЕКОНОМИЈА
  • МАГАЗИН
  • КУЛТУРА
  • СПОРТ
  • ЗА НАС
  • ИМПРЕСУМ
  • КОНТАКТ
  • МАРКЕТИНГ

© 2023 Frontline.mk