ПРВА ЛИНИЈА
No Result
View All Result
  • ДОМА
  • ДЕНЕС
  • ПОЛИТИКА
  • ФРОНТ
  • ОПШТЕСТВО
  • СВЕТ
  • ЕКОНОМИЈА
  • МАГАЗИН
  • КУЛТУРА
  • СПОРТ
  • ДОМА
  • ДЕНЕС
  • ПОЛИТИКА
  • ФРОНТ
  • ОПШТЕСТВО
  • СВЕТ
  • ЕКОНОМИЈА
  • МАГАЗИН
  • КУЛТУРА
  • СПОРТ
No Result
View All Result
ПРВА ЛИНИЈА
No Result
View All Result

Традиционалнa или онлајн кампањa: Големите митинзи не ја прават една партијата победник на избори!

April 19, 2024 11:33
in ZOOM IN, ДЕНЕС, ИЗБОРИ, ПОЛИТИКА

Во развиените земји се случува изборите да се одржат без воопшто да бидат забележани, затоа што комуникацијата меѓу политичките субјекти и гласачите се одвива преку социјални мрежи и други онлајн алатки за комуникација. Но, кај нас, во Северна Македонија е поинаку – овде играта на кампањи продолжува да се игра низ митинзи, колку масовни се собирите, но партиите не се прашуваат дали тие луѓе дошле да ги слушаат партиските програми или биле само бројка на еден собир.

Поранешниот пратеник Ивон Величковски за „Фронтлајн“ вели дека директните, традиционални средби не можат да бидат заменети од социјалните мрежи. Според него, сите прашања што до сега беа опфатени во политичкиот наратив остануваат отворени – од спроведување на преговарачката рамка, преку животен стандард до владеење на правото.

Ивон Величковски

– Надворешната политика за прв пат на овие избори е ставена во корелација со економијата и социјалната благосостојба на граѓаните, но и со функционализацијата на институциите, наведува нашиот соговорник.

Овој политички дискурс, додава тој, ќе влијае на излезноста на граѓаните на изборите.

– Дали ќе биде значително, зависи од тоа како граѓаните ја препознаваат кадровската понуда на листите, вели тој.

Политичкиот аналитичар Урим Салиу смета дека традиционалните средби со граѓаните на политичките партии треба да се сведат само на централни или завршни собири со потенцијалните гласачи, а да се фокусира на социјалните мрежи и другите онлајн алатки за комуникација со граѓаните.

Урим Салиу
Урим Салиу

– Кампањата треба да се сведе само на централни или завршни собири, а фокусот да се става на онлајн комуникацијата со граѓанките и граѓаните. Треба да престанат традиционалните кампањи. Постојат и други форми како политичарите можат да ги пренесат своите пораки до гласачите и да не се превезуваат со автобуси од едно место до друго за ниска пропаганда дека биле толку или толку на митинг. Има луѓе кои гласаат, но воопшто не одат на партиски митинзи. Може да се случи да ги наполните салите, но тоа не гарантира победа, изјави Салиу за „Фронтлајн“.

Кампањата за парламентарните избори завршува на 6 мај. Активности за оваа кампања ќе има и на 23 април, денот на изборен молк за претседателските избори, за кои првиот круг ќе се одржи на 24 април, а вториот на 8 мај кога ќе се гласа и за пратеници.

Дестан Јонузи

 

Tags: ЕУИвон величковскиизборикампањаУрим Салиу
Next Post
Фото: Фејсбук страница на Бојан Маричиќ

Маричиќ: Оваа влада ги покачи пензиите за 50 отсто, во наредниот мандат ветуваме просечна пензија од 500 евра

НАЈНОВО

Фото: Скриншот

Европратеници бараат ЕК да реагира на протестите и насилството во Србија

August 16, 2025

Зеленски: Без трилатерална средба, треба да следуваат построги санкции за Русија

August 16, 2025

Стармер: Зеленски мора да учествува во идните мировни преговори

August 16, 2025

НАЈЧИТАНО

  • Бранко Тричковски (фото: Чедо Поповски)

    Македонците се бели мечки на кои вмро им го топи мразот!

    0 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Клучни заклучоци од самитот на Трамп и Путин во Алјаска

    0 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Прво кривична, па изборен праг – ептен случајно

    0 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Што пишуваа германските медиуми за ескалацијата во Србија

    0 shares
    Share 0 Tweet 0
  • (ВИДЕО) Ливерпул со спектакуларна победа го отвори првото коло во Премиерлигата

    0 shares
    Share 0 Tweet 0

© 2023 Frontline.mk

  • ЗА НАС
  • ИМПРЕСУМ
  • ПОЛИТИКА НА ПРИВАТНОСТ
  • МАРКЕТИНГ
  • КОНТАКТ

No Result
View All Result
  • ДОМА
  • ДЕНЕС
  • ПОЛИТИКА
  • ФРОНТ
  • ОПШТЕСТВО
  • СВЕТ
  • ЕКОНОМИЈА
  • МАГАЗИН
  • КУЛТУРА
  • СПОРТ
  • ЗА НАС
  • ИМПРЕСУМ
  • КОНТАКТ
  • МАРКЕТИНГ

© 2023 Frontline.mk