ПРВА ЛИНИЈА
No Result
View All Result
  • ДОМА
  • ДЕНЕС
  • ПОЛИТИКА
  • ФРОНТ
  • ОПШТЕСТВО
  • СВЕТ
  • ЕКОНОМИЈА
  • МАГАЗИН
  • КУЛТУРА
  • СПОРТ
  • ДОМА
  • ДЕНЕС
  • ПОЛИТИКА
  • ФРОНТ
  • ОПШТЕСТВО
  • СВЕТ
  • ЕКОНОМИЈА
  • МАГАЗИН
  • КУЛТУРА
  • СПОРТ
No Result
View All Result
ПРВА ЛИНИЈА
No Result
View All Result
Home ПОЛИТИКА

Традиционалнa или онлајн кампањa: Големите митинзи не ја прават една партијата победник на избори!

April 19, 2024 11:33
in ZOOM IN, ДЕНЕС, ИЗБОРИ, ПОЛИТИКА
Share on FacebookShare on Twitter

Во развиените земји се случува изборите да се одржат без воопшто да бидат забележани, затоа што комуникацијата меѓу политичките субјекти и гласачите се одвива преку социјални мрежи и други онлајн алатки за комуникација. Но, кај нас, во Северна Македонија е поинаку – овде играта на кампањи продолжува да се игра низ митинзи, колку масовни се собирите, но партиите не се прашуваат дали тие луѓе дошле да ги слушаат партиските програми или биле само бројка на еден собир.

Поранешниот пратеник Ивон Величковски за „Фронтлајн“ вели дека директните, традиционални средби не можат да бидат заменети од социјалните мрежи. Според него, сите прашања што до сега беа опфатени во политичкиот наратив остануваат отворени – од спроведување на преговарачката рамка, преку животен стандард до владеење на правото.

Ивон Величковски

– Надворешната политика за прв пат на овие избори е ставена во корелација со економијата и социјалната благосостојба на граѓаните, но и со функционализацијата на институциите, наведува нашиот соговорник.

Овој политички дискурс, додава тој, ќе влијае на излезноста на граѓаните на изборите.

– Дали ќе биде значително, зависи од тоа како граѓаните ја препознаваат кадровската понуда на листите, вели тој.

Политичкиот аналитичар Урим Салиу смета дека традиционалните средби со граѓаните на политичките партии треба да се сведат само на централни или завршни собири со потенцијалните гласачи, а да се фокусира на социјалните мрежи и другите онлајн алатки за комуникација со граѓаните.

Урим Салиу
Урим Салиу

– Кампањата треба да се сведе само на централни или завршни собири, а фокусот да се става на онлајн комуникацијата со граѓанките и граѓаните. Треба да престанат традиционалните кампањи. Постојат и други форми како политичарите можат да ги пренесат своите пораки до гласачите и да не се превезуваат со автобуси од едно место до друго за ниска пропаганда дека биле толку или толку на митинг. Има луѓе кои гласаат, но воопшто не одат на партиски митинзи. Може да се случи да ги наполните салите, но тоа не гарантира победа, изјави Салиу за „Фронтлајн“.

Кампањата за парламентарните избори завршува на 6 мај. Активности за оваа кампања ќе има и на 23 април, денот на изборен молк за претседателските избори, за кои првиот круг ќе се одржи на 24 април, а вториот на 8 мај кога ќе се гласа и за пратеници.

Дестан Јонузи

 

ФРОНТЛАЈН Е-БИЛТЕН

ПРЕТПЛАТИ СЕ НА Е-БИЛТЕНОТ НА ФРОНТЛАЈН И ДОБИВАЈ ГИ НАЈНОВИТЕ ВЕСТИ НА ТВОЈАТА Е-АДРЕСА

Check your inbox or spam folder to confirm your subscription.

Tags: ЕУИвон величковскиизборикампањаУрим Салиу

НАЈНОВО

Фото: Влада на РСМ

Азизи: Одобрени 829 проекти од околу 15 милијарди денари за патишта, училишта, градинки, спортски сали и водоводни и канализациски системи

July 2, 2025

Украинското МНР предупреди дека одложувањето на воената поддршка на САД само ќе ја охрабри Русија да продолжи со теророт

July 2, 2025
Фото: МИА

Расправата за ребалансот продолжува утре

July 2, 2025

НАЈЧИТАНО

  • Скриншот

    Кос: Ситуацијата е јасна – откако ќе се направата уставните промени веднаш започнуваме со меѓувладина конфернција без било какви дополнителни политички условувања

    0 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Лажната дилема на лажните либерали и прогресивци

    0 shares
    Share 0 Tweet 0
  • (ВИДЕО) Вимблдон: 11 историски моменти кои никогаш нема да се заборават

    0 shares
    Share 0 Tweet 0
  • (ВИДЕО) Голема сензација на Вимблдон: Отпадна третата тенисерка на светот за само 58 минути

    0 shares
    Share 0 Tweet 0
  • „Пуч“ во СДСМ или (не)намерна грешка на А1он?

    0 shares
    Share 0 Tweet 0

© 2023 Frontline.mk

  • ЗА НАС
  • ИМПРЕСУМ
  • ПОЛИТИКА НА ПРИВАТНОСТ
  • МАРКЕТИНГ
  • КОНТАКТ

No Result
View All Result
  • ДОМА
  • ДЕНЕС
  • ПОЛИТИКА
  • ФРОНТ
  • ОПШТЕСТВО
  • СВЕТ
  • ЕКОНОМИЈА
  • МАГАЗИН
  • КУЛТУРА
  • СПОРТ
  • ЗА НАС
  • ИМПРЕСУМ
  • КОНТАКТ
  • МАРКЕТИНГ

© 2023 Frontline.mk