Кинескиот технолошки гигант Xiaomi го раздрма пазарот на електрични возила со обезбедување на речиси 300.000 преднарачки за својот нов џип во рок од еден час од неговото лансирање.
Најновиот модел, Xiaomi YU7 со пет седишта, во Кина се продава по цена од околу 30.000 евра (253.500 јуани). Тоа е второто електрично возило на Xiaomi и е за малку поевтино од Model Y на Tesla, кој започнува од 31.300 евра (263.500 јуани) и е најпродаваниот SUV возила во Кина.
Основачот и извршен директор на Xiaomi, Леи Џун, одговори шокирано од тоа колку голема побарувачка има. „За само две минути, имавме 196.000 преднарачки и 128.000 загарантирани нарачки“, рече тој во видео по лансирањето.
Акциите на Xiaomi во Хонг Конг скокнаа за 8% во еден момент по објавувањето и затворија на рекордно високо ниво.
Исто така познат како кинескиот Apple, Xiaomi е втор најголем производител на телефони во светот. Преминувањето во секторот на електрични возила е една од најавите за етаблирање во секторот во вредност од 10 милијарди долари во 2021 година.
Експертите велат дека амбициите на Xiaomi за електрични возила се поткрепени со силна владина поддршка. „Кина силно се залага за да стане глобален лидер во електричните возила“, вели Марина Жанг, истражувач на Технолошкиот универзитет во Сиднеј. „Локалните самоуправи нудат помош со финансирање, земјиште и политики за да се оствари тоа“.