ПРВА ЛИНИЈА
No Result
View All Result
  • ДОМА
  • ДЕНЕС
  • ПОЛИТИКА
  • ФРОНТ
  • ОПШТЕСТВО
  • СВЕТ
  • ЕКОНОМИЈА
  • МАГАЗИН
  • КУЛТУРА
  • СПОРТ
  • ДОМА
  • ДЕНЕС
  • ПОЛИТИКА
  • ФРОНТ
  • ОПШТЕСТВО
  • СВЕТ
  • ЕКОНОМИЈА
  • МАГАЗИН
  • КУЛТУРА
  • СПОРТ
No Result
View All Result
ПРВА ЛИНИЈА
No Result
View All Result

Изведувачите уверуваат: Патот Скопје – Блаце ќе се вози за Нова година

November 9, 2023 15:12
in PMD, ДЕНЕС, ЕКОНОМИЈА

Системските измени на регулативата кои беа направени неодамна, а кои се однесуваат на проектите од стратешко значење, меѓу нив и автопатите, придонесоа патиштата сега да се градат побрзо и поефикасно, смета стручната јавност.

Еден од нив е и Андреа Серафимовски од здружението на градежници при Стопанската комора, кој доаѓа од АД Гранит, кој во емисијата 24 анализа истакна дека иако патот Скопје – Блаце ги имал речиси истите проблеми како и автопатот Кичево – Охрид, благодарение на новите закони и новиот пристап на градење, сите проблеми многу побрзо се надминуваат и дека оваа делница ќе биде готова до први јануари 2024 година.

„Во моментов се гради Блаце-Скопје, првите 2 километри, верувајте дека проблемите од Кичево Охрид се пресликани таму, но таму нема да се гради 10 години, таму за Нова година сега ќе го возиме патот и верувајте дека 3 до 4 пати побрзо ги решивме проблемите, затоа што сега и ЈПДП и Министерството и надзорите и изведувачите го знаат најкраткиот пат за решавање. Условите се обезбедени бидејќи е изменета регулативата имаме начини за решавање на проблемите. Значи, имаме одма едно позитивно искуство, тоа е проектот за Блаце кој што е многу комплексен и не беше далеку од оние проблеми што ги има Кичево, но тој за Нова година ќе се вози и мораме веќе да ги користиме бенефитите од овој сектор, и да престенеме да зборуваме за неуспеси, туку ќе почнеме да славиме успеси“ порача Серафимовски.

Ист став има и деканот на Градежниот факултет во Скопје, Горан Марковски, кој смета дека треба да се напушти концептот на градење што државата го практикува веќе 30 години и каде постојано се повторуваат истите проблеми.

Тој посочи дека со законските измени со кои се овозможи во реално време да се врши проектирање и градење на објекти од стратешко значење не само што ќе се забрза нивната изградба, туку и ќе го подигне квалитетот на изведба на проектите, без трошоците за лошото проектирање да бидат на товар на државата.

Патот Скопје – Блаце кој го поврзува главниот град со соседно Косово е еден од поважните патни правци, а изведувањето на проектот започна во мај 2020 година.

Преземено: 24Инфо

Tags: автопатБлацеВладагранитСкопје
Next Post

Температурите во последните 12 месеци се повисоки од изминатите 125.000 години, според истражување

НАЈНОВО

ДИК го усвои регистерот на радиодифузери, печатени медиуми, електронски медиуми, интернет портали за локалните избори 2025 година

August 22, 2025

Шокантно откритие во Италија: Фејсбук група споделувала интимни фотографии од жени без нивна согласност

August 22, 2025
Photo by Ulleo on Pixabay

Албанија, со 99,3 проценти производство на обновлива енергија, e европски шампион

August 22, 2025

НАЈЧИТАНО

  • Јане Ѓорѓиоски.

    Заветната пропаганда

    0 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Во Град Скопје јавна дискусија за генералните урбанистички планови за општините Чаир и Бутел

    0 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Албанија, со 99,3 проценти производство на обновлива енергија, e европски шампион

    0 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Дебата за Принципот на Бадентер: Филков контра Мицкоски

    0 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Костова потсетува: Без Левица, Трајко Славески немаше да биде претседател на Советот на Град Скопје

    0 shares
    Share 0 Tweet 0

© 2023 Frontline.mk

  • ЗА НАС
  • ИМПРЕСУМ
  • ПОЛИТИКА НА ПРИВАТНОСТ
  • МАРКЕТИНГ
  • КОНТАКТ

No Result
View All Result
  • ДОМА
  • ДЕНЕС
  • ПОЛИТИКА
  • ФРОНТ
  • ОПШТЕСТВО
  • СВЕТ
  • ЕКОНОМИЈА
  • МАГАЗИН
  • КУЛТУРА
  • СПОРТ
  • ЗА НАС
  • ИМПРЕСУМ
  • КОНТАКТ
  • МАРКЕТИНГ

© 2023 Frontline.mk