ПРВА ЛИНИЈА
No Result
View All Result
  • ДОМА
  • ДЕНЕС
  • ПОЛИТИКА
  • ФРОНТ
  • ОПШТЕСТВО
  • СВЕТ
  • ЕКОНОМИЈА
  • МАГАЗИН
  • КУЛТУРА
  • СПОРТ
  • ДОМА
  • ДЕНЕС
  • ПОЛИТИКА
  • ФРОНТ
  • ОПШТЕСТВО
  • СВЕТ
  • ЕКОНОМИЈА
  • МАГАЗИН
  • КУЛТУРА
  • СПОРТ
No Result
View All Result
ПРВА ЛИНИЈА
No Result
View All Result

До крајот на јули ќе се комплетира проектот за заеднички железнички граничен премин меѓу Македонија и Србија

July 13, 2020 13:04
in Uncategorized
Share on FacebookShare on Twitter

Проектната документација за изградба на заедничкиот железнички граничен премин меѓу Македонија и Србија кај Табановце ќе се комплетира до крајот на јули. До овој датум, консултантите се очекува да ја достават документацијата за идниот пристапен пат кој треба да го поврзе железничкиот со патниот премин кај Табановце, информираат за „Мета.мк“ од Министерството за транспорт и врски. Веќе е изработен проектот за изградбата на идниот граничен објект со планирана површина од 2.500 метри квадратни, во кои ќе бидат сместени полициските службеници, цариниците, инспекторите и железничките работници на двете земји.

Од Министерството за транспорт и врски чекаат повратен одговор од Европската банка за обнова и развој (ЕБОР) за обезбедување на преостанатите 50 отсто од проценетата инвестициска вредност на проектот, по што би се започнало со постапка за избор на изведувач и надзорен инжењер за изградба на заедничкиот железнички граничен премин. Тендерската документација за изградба на самиот објект веќе е подготвена.

Заедничката контрола на службениците од двете земји во железничкиот сообраќај би почнала да се применува во периодот по 2023 година. Меѓу Македонија и Србија веќе функционира системот „One Stop Shop“ за заедничко гранично управување во патниот сообраќај. Со нејзиното воведување и во железничкиот сообраќај, времето за патување со воз меѓу двете земји би се скратило за половина час кај патничките возови, како и за 90 минути во товарниот сообраќај. На тој начин, железничкиот сообраќај би постанал конкурентен со патниот транспорт во однос на брзината на превозот.

Проектот за изградба на заеднички железнички граничен премин кај Табановце е во вредност од 5,2 милиони евра, од кои досега се обезбедени 2,7 милиони евра преку Инвестициската рамка за Западен Балкан (ВБИФ). Финансиската конструкција ќе се заокружи со планираниот заем од ЕБОР. Идниот објект ќе се гради до постојната железничка станица во Табановце, а целокупниот проект ќе го реализира македонската страна во согласност со веќе комплетирани вакви гранични премини во земјите-членки на ЕУ.

ФРОНТЛАЈН Е-БИЛТЕН

ПРЕТПЛАТИ СЕ НА Е-БИЛТЕНОТ НА ФРОНТЛАЈН И ДОБИВАЈ ГИ НАЈНОВИТЕ ВЕСТИ НА ТВОЈАТА Е-АДРЕСА

Check your inbox or spam folder to confirm your subscription.

Next Post

Горивата поскапуваат од половина до еден денар

НАЈНОВО

Генерирано со ВИ

Трамп: Договорот за Газа е блиску, можеби ќе го посетам Блискиот Исток во текот на викендот

October 8, 2025

(ВИДЕО) Професорката Татјана Стојаноска Иванова: Герасимовски е најдоброто решение за Центар

October 8, 2025

Филипче од Прилеп: Под превезот на лажниот патриотизам донесоа ослабена економија и поделена држава

October 8, 2025

НАЈЧИТАНО

  • Анаис

    Дневен хороскоп со Анаис – 8 октомври

    0 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Уапсена сопругата на лекарот во кого беше пукано во Куманово

    0 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Почина Панчо Минов, поранешен градоначалник на Кавадарци, пратеник и носител на независна листа за Локалните избори 2025

    0 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Религија.мк: Владиката Петар во Москва служи литургија со Рускиот патријах Кирил – ќе се помоли за руската воена победа во Украина

    0 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Во Битола 8 кандидати за градоначалник и 16 листи за Совет

    0 shares
    Share 0 Tweet 0

© 2023 Frontline.mk

  • ЗА НАС
  • ИМПРЕСУМ
  • ПОЛИТИКА НА ПРИВАТНОСТ
  • МАРКЕТИНГ
  • КОНТАКТ

No Result
View All Result
  • ДОМА
  • ДЕНЕС
  • ПОЛИТИКА
  • ФРОНТ
  • ОПШТЕСТВО
  • СВЕТ
  • ЕКОНОМИЈА
  • МАГАЗИН
  • КУЛТУРА
  • СПОРТ
  • ЗА НАС
  • ИМПРЕСУМ
  • КОНТАКТ
  • МАРКЕТИНГ

© 2023 Frontline.mk