Фејсбук вели дека не е мртов. Фејсбук, исто така, сака да знаете дека не е само за „стари луѓе“, како што велат младите со години, пишува CBS News.
Сега, кога најголемиот „трн во око“ на Фејсбук, кинескиот Тик-ток, се соочува со засилена контрола на влади ширум светот, Фејсбук, можеби, би можел да се позиционира како остварлива алтернатива и за помладите.
Но младите луѓе како Девин Волш не го делат тоа мислење
„Не се ни сеќавам кога последен пат се најавив на Фејсбук. Сигурно било пред неколку години“, вели Волш (24), кој живее на Менхетен и работи за односи со јавноста.
Наместо тоа, таа го проверува Инстаграм, кој исто така е во сопственост на матичната компанија Мета на Фејсбук, околу пет или шест пати на ден. Потоа, тука е Тик-ток, се разбира, каде што таа поминувала околу еден час секој ден во „скролање“, дозволувајќи му на алгоритмот да ги пронајде работите „не знаев дека ме интересираат“.
Волс не може да замисли свет во кој Фејсбук, на кој му се придружи кога беше 6-то одделение, повторно да стане редовен дел од нејзиниот живот.
„Тоа е брендирањето, нели? Кога помислувам на Фејсбук, помислувам дека ох, како дрски, постари луѓе, како родители кои објавуваат слики од своите деца, случајни ажурирања на статусот, а исто така и луѓе кои се караат за политички прашања“, рече Волш, користејќи го „Gen Z“ (генерација З). термин за работи кои дефинитивно не се кул.
Некогаш кул платформата за социјални медиуми, родена пред iPhone, се приближува до две децении од своето постоење. За оние кои станаа полнолетни околу времето кога Марк Закерберг го лансираше thefacebook.com од неговиот студентски дом во Харвард во 2004 година, тој беше нераскинливо вметнат во секојдневниот живот – дури и ако е малку избледен во позадина со текот на годините.
Денес, 3 милијарди луѓе го проверуваат секој месец. Тоа е повеќе од една третина од светската популација. И 2 милијарди се најавуваат секој ден.
Речиси една деценија, Фејсбук беше местото каде што требаше да се биде, културниот камен-темелник, она што постојано се споменува во секојдневните разговори и ТВ доцните часови, неговото основање беше дури и тема на холивудски филм. Ривалот MySpace, кој беше лансиран само една година порано, брзо стана застарен бидејќи „кул децата“ се собраа на Фејсбук.
Подготви: Ј. Ѓ.