ПРВА ЛИНИЈА
No Result
View All Result
  • ДОМА
  • ДЕНЕС
  • ПОЛИТИКА
  • ФРОНТ
  • ОПШТЕСТВО
  • СВЕТ
  • ЕКОНОМИЈА
  • МАГАЗИН
  • КУЛТУРА
  • СПОРТ
  • ДОМА
  • ДЕНЕС
  • ПОЛИТИКА
  • ФРОНТ
  • ОПШТЕСТВО
  • СВЕТ
  • ЕКОНОМИЈА
  • МАГАЗИН
  • КУЛТУРА
  • СПОРТ
No Result
View All Result
ПРВА ЛИНИЈА
No Result
View All Result

Реките од мед и вино ветени во кампањата на Данела, никогаш нема да потечат низ Скопје

December 2, 2021 12:58
in ZOOM IN, ДЕНЕС, ПОЛИТИКА, РЕПУБЛИКА, ФРОНТ
Васко Лазаревски

Васко Лазаревски

Share on FacebookShare on Twitter

ВАСКО ЛАЗАРЕВСКИ

Мислам дека прeдизборните ветувања поврзани со јавниот превоз во Скопје, ќе почнат да ја стигнуваат новата градноачалничка и наскоро ќе сфати дека реките од мед и вино ветени во кампањата никогаш нема да потечат низ Скопје.

– За бесплатниот јавен превоз – ќе се претставуваат како нови групите на граѓани кои веќе користат бесплатен превоз, а најверојатно и дополнително ќе се создаде пакет и за пензионерите. Градскиот буџет максимално ќе се оптовари со тие ставки, но нема да се добие универзален бесплатен превоз. Особено загрозени од овој проект за бесплатен превоз се таксистите и приватните автобуси, ако некогаш се спроведе ова, тие ќе бидат речеиси избришани.

– За брзиот автобуски превоз – БРТ, ќе се обидат да направат козметички измени кои ќе можат да се претстават како сосема нов систем кој го смислила Данела. Затоа што, Данела не спроведува ветувања на Шилегов. Ќе се додаде некој метар траса, место лево, ќе оди десно и нема да се вика БРТ, туку РБТ или ЈСП 2.0. Секторот за односи со јавност ќе го претстави ова како изворен проект на новата администрација и огромен успех на Арсовска.

– За 250 нови еколошки авотбуси – ова нема да се случи.

– За приватните авотбуски превозници – ќе добијат нови договори т.е. ќе им бидат продолжени постоечките, можно е да се воведе некој систем за нивно субвенционирање за префрлање на гас, но тој систем ќе постои само на хартија и минимален процент од приватните автобуси ќе можат да го искористат (ако воопшто).

Сумирано, ништо посебно, ништо ново, ништо модерно не верувам дека ќе се случи во превозот. Ќе доминираат кинеските автобуси што трошат над четириесет литри дизел на сто километри, јавниот превоз ќе се движи со просечна брзина од 10 – 12 км/ч, „приватњаците“ ќе си возат како и досега.

Арсовска ќе има избор, или да го прифати БРТ (иако го ветил Шилегов) – а знаеме дека една од целите и е да направи дисконтинуитет во проектите и процесите во Градот, или да го заглави Скопје во повеќегодишно статус кво, кое најмногу ќе ги оштети Скопјани.

 

Next Post

Бочварски: После 25 години за прв пат се набавени 15 нови комплетно опремени камиони за чистење снег и 3 нови утоварни машини

НАЈНОВО

Етнички шеми или граѓански вредности: Дали Македонија е подготвена да гласа по совест, а не по припадност?

October 28, 2025
Фото: Скриншот

Хегсет: Во Тихи Океан уништивме четири бродови со наркотици и убивме 14 наркотерористи

October 28, 2025
Скриншот

Трамп: Имаме неспособен човек на чело на ФЕД

October 28, 2025

НАЈЧИТАНО

  • Фото: МИА

    Лино Червар: Секој ден размислувам за Македонија, мојата втора татковина

    0 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Кај и да е ќе дојде и тој ден – овој е ретард

    0 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Бесплатен доплер на каротидни артерии на Неврологија во рамки на отворениот ден по повод Светскиот ден на мозочен удар

    0 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Арсовска до Мицкоски: Кога ќе бегаш за Будимпешта нема да те собере во гепек

    0 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Дневен хороскоп со Анаис – 28 октомври

    0 shares
    Share 0 Tweet 0

© 2023 Frontline.mk

  • ЗА НАС
  • ИМПРЕСУМ
  • ПОЛИТИКА НА ПРИВАТНОСТ
  • МАРКЕТИНГ
  • КОНТАКТ

No Result
View All Result
  • ДОМА
  • ДЕНЕС
  • ПОЛИТИКА
  • ФРОНТ
  • ОПШТЕСТВО
  • СВЕТ
  • ЕКОНОМИЈА
  • МАГАЗИН
  • КУЛТУРА
  • СПОРТ
  • ЗА НАС
  • ИМПРЕСУМ
  • КОНТАКТ
  • МАРКЕТИНГ

© 2023 Frontline.mk