ПРВА ЛИНИЈА
No Result
View All Result
  • ДОМА
  • ДЕНЕС
  • ПОЛИТИКА
  • ФРОНТ
  • ОПШТЕСТВО
  • СВЕТ
  • ЕКОНОМИЈА
  • МАГАЗИН
  • КУЛТУРА
  • СПОРТ
  • ДОМА
  • ДЕНЕС
  • ПОЛИТИКА
  • ФРОНТ
  • ОПШТЕСТВО
  • СВЕТ
  • ЕКОНОМИЈА
  • МАГАЗИН
  • КУЛТУРА
  • СПОРТ
No Result
View All Result
ПРВА ЛИНИЈА
No Result
View All Result

Ливерпул го објави грандиозниот спонзорски договор

Ливерпул официјално објави дека ќе има нов спонзор на дресовите почнувајќи од 1 јуни. Се работи за американската марка „Најк“, која го заменува „Њу Баланс“. „Енфилд“ не откри ништо за параметрите на договорот, само споменувајќи дека договорот е „повеќегодишен“.

January 7, 2020 14:27
in СПОРТ
Share on FacebookShare on Twitter

Ливерпул официјално објави дека ќе има нов спонзор на дресовите почнувајќи од 1 јуни. Се работи за американската марка „Најк“, која го заменува „Њу Баланс“. „Енфилд“ не откри ништо за параметрите на договорот, само споменувајќи дека договорот е „повеќегодишен“.

Информациите во англиските медиуми за условите се доста различни, но скоро сите тврдат дека договорот, кој е за пет години, ќе биде рекорден за англискиот фудбал, земајќи ги во предвид сите клаузули и бонуси, или барем ќе биде близу до сегашниот рекорд.

Според „Дејли мејл“, договорот е апсолутен врв за англискиот фудбал и изнесува 80 милиони фунти – пет милиони повеќе од оној на Манчестер Јунајтед со „Адидас“.

Според „Атлетик“, фиксната сума е само 30 милиони за сезона – 15 милиони помалку отколку што даваше „Њу Баланс“. Од тука, сепак, започнува долгиот список на дополнителни услови, што значително го зголемува вкупниот износ. Ливерпул ќе добие 20% од целата продажба на производи (тука ќе има значителен приход за клубот за секој продаден дрес), со исклучок на копачките за кои процентот е намален на 5%. „Најк“ исто така ќе му обезбеди на клубот лиценцирани производи во вредност од 2 милиони фунти плус 19% попуст на стандардни цени во Велика Британија.

Покрај тоа, има бонус од четири милиони за освојување во Лигата на шампионите, два милиони за квалификации за најпрестижниот клупски турнир и два милиони за секоја титула во Премиер лигата.
„Најк“, исто така ќе продава предмети на Ливерпул во 6.000 продавници на компании низ целиот свет, двојно повеќе од дистрибуцијата што ја обезбеди со претходниот спонзор. На крајот, „Атлетик“ проценува дека вкупната сума надминува 70 милиони фунти.
Next Post

Во СЦ „Дуња“ утре ќе се собира и донира храната што остана од празниците

НАЈНОВО

Канада најави огромни воени трошоци: 81,1 милијарди долари за зајакнување на вооружените сили

November 5, 2025

Државен секретар на Унгарија: Националната консултација се однесува на тоа колку пари остануваат кај луѓето

November 5, 2025

Хакери од „NoName057“ ги нападнаа веб-страниците на белгиските телекоми „Проксимус“ и „Скарлет“

November 5, 2025

НАЈЧИТАНО

  • (ВИДЕО) Актерката Даниела Иваноска со потресен говор за театарот во Прилеп: Се доделува признание на театар што всушност не постои, каков апсурд

    0 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Кој лик од филм го претставува твојот хороскопски знак

    0 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Две лица загинаа а петмина се повредени во судар на два автомобила во близина на Плетвар, на патот Прилеп – Росоман

    0 shares
    Share 0 Tweet 0
  • (ВИДЕО) Кралот Чарлс го одликува Дејвид Бекам со витешка титула „Сер“

    0 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Ибраими: Без владеење на правото и уставни измени, Македонија останува надвор од европскиот пат

    0 shares
    Share 0 Tweet 0

© 2023 Frontline.mk

  • ЗА НАС
  • ИМПРЕСУМ
  • ПОЛИТИКА НА ПРИВАТНОСТ
  • МАРКЕТИНГ
  • КОНТАКТ

No Result
View All Result
  • ДОМА
  • ДЕНЕС
  • ПОЛИТИКА
  • ФРОНТ
  • ОПШТЕСТВО
  • СВЕТ
  • ЕКОНОМИЈА
  • МАГАЗИН
  • КУЛТУРА
  • СПОРТ
  • ЗА НАС
  • ИМПРЕСУМ
  • КОНТАКТ
  • МАРКЕТИНГ

© 2023 Frontline.mk