ПРВА ЛИНИЈА
No Result
View All Result
  • ДОМА
  • ДЕНЕС
  • ПОЛИТИКА
  • ФРОНТ
  • ОПШТЕСТВО
  • СВЕТ
  • ЕКОНОМИЈА
  • МАГАЗИН
  • КУЛТУРА
  • СПОРТ
  • ДОМА
  • ДЕНЕС
  • ПОЛИТИКА
  • ФРОНТ
  • ОПШТЕСТВО
  • СВЕТ
  • ЕКОНОМИЈА
  • МАГАЗИН
  • КУЛТУРА
  • СПОРТ
No Result
View All Result
ПРВА ЛИНИЈА
No Result
View All Result

Колевски: Законот за ЈО нуди механизми за спречување влијанија, но тоа најмногу зависи од обвинителите

-Законот за јавното обвинителство може да воспостави одредени механизми за спречување на било какви влијанија, но самиот закон не е доволен за да го спречи тоа. Законитото, објективното и непристрасно постапување на јавните обвинители е најголемата брана за спречување на надворешните влијанија, истакнува Колевски.

February 20, 2020 12:20
in ДЕНЕС, ПОЛИТИКА
Share on FacebookShare on Twitter
 Законот за јавното обвинителство нуди механизми за спречување влијанија, но тоа сепак не зависи од законските одредби туку од самите јавни обвинители колку законитото, објективното и непристрасно ќе постапуваат, вели во изјава за МИА претседателот на Советот на јавните обвинители, Ацо Колевски.

-Законот за јавното обвинителство може да воспостави одредени механизми за спречување на било какви влијанија, но самиот закон не е доволен за да го спречи тоа. Законитото, објективното и непристрасно постапување на јавните обвинители е најголемата брана за спречување на надворешните влијанија, истакнува Колевски.
Законот, како што појаснува, не донесува промени во однос на овластувањата на јавните обвинители во јавното обвинителство на Република Северна Македонија, освен во однос на овластувањата на основниот јавен обвинител на Основното јавно обвинителство за гонење на организиран криминал и корупција, кој добива повеќе самостојност при обавување на функцијата.
– Самостојноста на основниот јавен обвинител на ОЈО за гонење на организиран криминал и корупција е во поглед на тоа што без негова согласност републичкиот јавен обвинител да не може да преземе кривично гонење или вршење на определени работи за кои е надлежно Основното јавно обвинителство за гонење на организиран криминал и корупција. Исто така јавните обвинители во ова обвинителство не можат да бидат времено упатени во друго јавно обвинителство, вели Колевски.
Според претседателот на Советот на јавни обвинители, борбата против организираниот криминал може да се подобри, првенствено со пополнување на Основното јавно обвинителство за гонење на организиран криминал и корупција со квалитетни обвинители, односно со доволен број на јавни обвинители кои ќе ја обавуваат функцијата, пополнување со доволен стручен и административен персонал, истражители, со формирање на истражен центар и со обезбедување на материјално финансиски средства за обавување на функцијата.
-Нормативниот дел за регулирање на функционирањето на јавното обвинителство, сам по себе не може да придонесе за подобрување на состојбите доколку не бидат исполнети наведените услови, додава Колевски.

Претседателот на Советот за јавни обвинители на јавната расправа за Законот што се одржа во Собранието се задржа на оние делови од законскиот текст кои го засегаат самиот Совет, односно на некои недоречености, но даде поддршка на потребата од носење на законот.

Со одредбата од член 109 од Законот за јавното обвинителство спротивно на Законот за Совет на јавните обвинители,  на Советот, како што вели Колевски, му се наметнува во кој правец да донесе одлука, со што се навлегува во самостојноста на Советот, во неговото овластување  да го определува бројот на јавните обвинители во јавните обвинителства, конкретно во Основното јавно обвинителство за гонење на организиран криминал и корупција.

-Систематизацијата во јавните обвинителства, односно одлуката за зголемување на бројот на јавни обвинители во поедино обвинителство се утврдува откако ќе се прибават податоци за бројот на кривичните пријави, предмети кои се решаваат или се уште се во фаза на кривична постапка, сложеноста на предметите, времето на донесување на одлука и други параметри, смета Колевски.

Донесената одлука за систематизација, како што посочува тој, се носи врз оснава на анализа на овие податоци, и треба да биде одраз на реалните потреби за пополнување со јавни обвинители во Основното јавно обвинителство за гонење на организиран криминал и корупција.

Законот за јавно обвинителство беше изгласан во Собранието на 16-ти февруари, а ќе почне да се применува од 30 јуни 2020 година.

Next Post

Избрано идејното решение за спортската сала Партизан

НАЈНОВО

Скриншот

Се урна седумкатна зграда во турскиот град Гебзе

October 29, 2025

Концерт на Национален џез оркестар и „Yellowjackets“

October 29, 2025

Д-р Трајановски: Поддршка за младите претприемачи – грантови до 4.000 евра за стартапи во Аеродром

October 29, 2025

НАЈЧИТАНО

  • Фото: МИА

    Лино Червар: Секој ден размислувам за Македонија, мојата втора татковина

    0 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Џенифер Лоренс: Се чувствував одбиена – не поради филмовите, туку поради тоа што сум јас

    0 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Кај и да е ќе дојде и тој ден – овој е ретард

    0 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Касами: Мојата изјава за Кичево е извадена од контекст и погрешно протолкувана

    0 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Град Скопје: Мицковски лично го оркестрира хаосот во Комунална хигиена

    0 shares
    Share 0 Tweet 0

© 2023 Frontline.mk

  • ЗА НАС
  • ИМПРЕСУМ
  • ПОЛИТИКА НА ПРИВАТНОСТ
  • МАРКЕТИНГ
  • КОНТАКТ

No Result
View All Result
  • ДОМА
  • ДЕНЕС
  • ПОЛИТИКА
  • ФРОНТ
  • ОПШТЕСТВО
  • СВЕТ
  • ЕКОНОМИЈА
  • МАГАЗИН
  • КУЛТУРА
  • СПОРТ
  • ЗА НАС
  • ИМПРЕСУМ
  • КОНТАКТ
  • МАРКЕТИНГ

© 2023 Frontline.mk