ПРВА ЛИНИЈА
No Result
View All Result
  • ДОМА
  • ДЕНЕС
  • ПОЛИТИКА
  • ФРОНТ
  • ОПШТЕСТВО
  • СВЕТ
  • ЕКОНОМИЈА
  • МАГАЗИН
  • КУЛТУРА
  • СПОРТ
  • ДОМА
  • ДЕНЕС
  • ПОЛИТИКА
  • ФРОНТ
  • ОПШТЕСТВО
  • СВЕТ
  • ЕКОНОМИЈА
  • МАГАЗИН
  • КУЛТУРА
  • СПОРТ
No Result
View All Result
ПРВА ЛИНИЈА
No Result
View All Result
Home МЕДИУМИ

Таневска: Во трката за информации со дефицит на новинари за нивна проверка се создаваат дезинформациите

May 4, 2023 13:59
in PMD, ДЕЗИНФОРМАЦИИ, ДЕНЕС, МЕДИУМИ
Share on FacebookShare on Twitter

„Една од најчитаните рубрики при отворањето на Градска.мк, кој зрачи во етерот веќе еден месец, е импресумот. Ми се допадна тоа што луѓето ако веќе прочитале нешто или сакаат да почнат да го читаат, гледаат кој стои зад него. Мило ми е што е една придобивка воопшто за медиумите, односно релевантноста што ја мерат на медиумот, според авторите и тоа така треба и да биде“, изјави Соња Таневска, главна уредничка на Градска.мк.

Како говорничка на панелот на ЦИВИЛ по повод Светскиот ден на слободата на медиумите „Дезинформациите и пропагандата ги кршат човековите права“, Таневска истакна дека еден долг период во медиумскиот простор, они кои се насочени кон профитот, кликовите, се свртени кон сензационализам и лошо влијаат и на сериозните медиуми.

Според Таневска во трката за информации кога има дефицит од медиумски работници се крати на време за нивна проверка и тогаш се создаваат дезинформациите.

„Во економијата и во здравството не може да се брка сензационализам. Потребно е време и не може да се даде рок дека тоа мора веднаш да се заврши. На крајот ќе излезе полу-точна информација или неточна. Мислам дека економијата и здравството се теми за кои е потребна сериозна стручност, меѓутоа има и многу променливост, која не нужно значи и нестабилност. Тоа зависи, на пример во економијата, од состојбата на пазарот, енергенсите и сл., а во здравството од нови откритија, истражувања… Во здравството може да се случи еден лек да биде успешен за 100 луѓе, за двајца не. Тоа не значи дека е не е успешна, на пример, вакцина“, истакна Таневска.

Зборувајќи во контекст на дезинформациите во медиумите, Таневска потенцираше дека некогаш дезинформациите доаѓаат и од официјалните лица, економисти, лекари.

„На пример, имаше економисти што тврдеа цела зима дека ќе имаме црно сценарио, дека ќе немаме струја, а имаше економисти што велеа дека треба да се смириме, треба да штедиме, затоа што ресурсите не се бесконечни. Црно сценарио не се случи ниту кај нас ниту во која било земја во светот, но стравот постоеше. Луѓето живееја во страв. Упорно пишуваш, а си дефиниран како ти да шириш лажни вести, а не обратно“, објасни Таневска.

Б. Јордановска
камера и монтажа: Ариан Мехмети / Цивил Медиа

ФРОНТЛАЈН Е-БИЛТЕН

ПРЕТПЛАТИ СЕ НА Е-БИЛТЕНОТ НА ФРОНТЛАЈН И ДОБИВАЈ ГИ НАЈНОВИТЕ ВЕСТИ НА ТВОЈАТА Е-АДРЕСА

Check your inbox or spam folder to confirm your subscription.

Tags: дезинформациимедиумиСоња ТаневскаЦИВИЛ

НАЈНОВО

Фото: Скриншот

Украина и Русија во Истанбул договорија размена на воени заробеници

June 2, 2025

Бербок избрана за претседателка на Генералното собрание на ОН

June 2, 2025

Јахоски патувал надвор од државата со пасош издаден од МВР по решение на Апелација

June 2, 2025

НАЈЧИТАНО

  • СДСМ: Правеле зграда каде што била предвидена улица, хаос со дивоградбите во Чаир

    0 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Завршија преговорите Русија – Украина во Истанбул

    0 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Додека лавчињата се касаат

    0 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Данела, Чаир и медиумскиот смут во улога на заштитник на политичко – урбаниот криминал

    0 shares
    Share 0 Tweet 0
  • На Мицкоски му било жал што Арсовска добивалa закани по живот, таа вели – ми спуштаат на 192 кога ќе се претставам кој се јавува

    0 shares
    Share 0 Tweet 0

© 2023 Frontline.mk

  • ЗА НАС
  • ИМПРЕСУМ
  • ПОЛИТИКА НА ПРИВАТНОСТ
  • МАРКЕТИНГ
  • КОНТАКТ

No Result
View All Result
  • ДОМА
  • ДЕНЕС
  • ПОЛИТИКА
  • ФРОНТ
  • ОПШТЕСТВО
  • СВЕТ
  • ЕКОНОМИЈА
  • МАГАЗИН
  • КУЛТУРА
  • СПОРТ
  • ЗА НАС
  • ИМПРЕСУМ
  • КОНТАКТ
  • МАРКЕТИНГ

© 2023 Frontline.mk