ПРВА ЛИНИЈА
No Result
View All Result
  • ДОМА
  • ДЕНЕС
  • ПОЛИТИКА
  • ФРОНТ
  • ОПШТЕСТВО
  • СВЕТ
  • ЕКОНОМИЈА
  • МАГАЗИН
  • КУЛТУРА
  • СПОРТ
  • ДОМА
  • ДЕНЕС
  • ПОЛИТИКА
  • ФРОНТ
  • ОПШТЕСТВО
  • СВЕТ
  • ЕКОНОМИЈА
  • МАГАЗИН
  • КУЛТУРА
  • СПОРТ
No Result
View All Result
ПРВА ЛИНИЈА
No Result
View All Result

„Бренд фајнанс”: Ферари повторно е најмоќниот бренд на светот

Ферари, од друга страна, е најмоќниот, односно највлијателниот бренд на светот, со индекс на сила од 94,1 поена од можни 100 и рејтинг од ААА плус. Сè тоа влијаело и на растот на стоковната вредност на марката за 9,0 отсто, на 9,1 милијарда долари.

January 29, 2020 15:31
in ЕКОНОМИЈА, TECH FRONT
Share on FacebookShare on Twitter

Ферари, втора година по ред е најмоќниот бренд на светот на ранг-листата на глобалните 500 светски брендови на „Бренд фајнанс” за 2020 година.

Американската компанија за интернет-трговија, Амазон, пак, трета година по ред ја задржа титулата највреден светски бренд. Имено, нивната вредност од минатогодишните 187,9 милијарди долари пораснала за 18 отсто, на 220,8 милијарди долари. 3ад Амазон, следат Гугл (САД), Епл, Мајкрософт, јужнокорејскиот Самсунг, кинескиот ИЦБЦ, Фејсбук, Волмарт, а топ 10 лист ја заокружуваат уште два кинески бранда – Пинг Ан и Хуавеј.

Ферари, од друга страна, е најмоќниот, односно највлијателниот бренд на светот, со индекс на сила од 94,1 поена од можни 100 и рејтинг од ААА плус. Сè тоа влијаело и на растот на стоковната вредност на марката за 9,0 отсто, на 9,1 милијарда долари.

По автомобилскиот гигант следат Дизни, кинески Ви-чат, Сбербанк, Делоат, Кока-кола, Тенсент, Ролекс, ПВЦ и Пеј-Пал.

Соперничките синџири супермаркети, Лидл (12,4 милијарди долари) и Алди (14,3 милијарди долари) се најбрзорастечки малопродажни брендови, со скок на вредноста од 40 и 37 отсто, соодветно.

На ранг-листата од 500 фирми, годинава има и 44 нови имиња, а највредна меѓу нив е нафтената компанија Сауди Арамко, со вредност на стоковната марка од 46,8 милијарди долари.

Во однос на Европа, германските брендови ги надминуваат другите држави. Меѓу 10-те највредни стоковни марки, дури шест се германски, а на нив отпаѓаат шест отсто од вкупната вредност на 500-те рангирани фирми. Само вредноста на брендот Мерцедес-Бенц се проценува на 65 милијарди долари, со раст од осум отсто, благодарение на зголемената продажба од 1,3 отсто, на 2,34 милиони возила 2019 година.

Европскиот сектор на луксузни стоки, исто така, бележи значаен пораст на вредноста, при што стоковната марка Луј Витон е посилна за 21 отсто, односно вкупно 16,5 милијарди долари. Следат: Гучи (раст од 20 отсто, на 17,6 милијарди) и Шанел (19 отсто, на 13,7 милијарди долари).

Next Post

Дескоска на ФБ: Од ВМРО-ДПМНЕ го бараа Јовески, а не сакаат да го слушнат

НАЈНОВО

Избори во кои на Кочани му избраа градоначалник

November 5, 2025

Анџелина Џоли во ненадејна посета на Украина

November 5, 2025

Во месецот на машкото здравје се прават бесплатни прегледи на пациентите на штипска Урологија

November 5, 2025

НАЈЧИТАНО

  • Кој лик од филм го претставува твојот хороскопски знак

    0 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Флик сака да ја напушти Барселона?

    0 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Две лица загинаа а петмина се повредени во судар на два автомобила во близина на Плетвар, на патот Прилеп – Росоман

    0 shares
    Share 0 Tweet 0
  • (ВИДЕО) Актерката Даниела Иваноска со потресен говор за театарот во Прилеп: Се доделува признание на театар што всушност не постои, каков апсурд

    0 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Волф: Антонели е способен да стане шампион во Ф1

    0 shares
    Share 0 Tweet 0

© 2023 Frontline.mk

  • ЗА НАС
  • ИМПРЕСУМ
  • ПОЛИТИКА НА ПРИВАТНОСТ
  • МАРКЕТИНГ
  • КОНТАКТ

No Result
View All Result
  • ДОМА
  • ДЕНЕС
  • ПОЛИТИКА
  • ФРОНТ
  • ОПШТЕСТВО
  • СВЕТ
  • ЕКОНОМИЈА
  • МАГАЗИН
  • КУЛТУРА
  • СПОРТ
  • ЗА НАС
  • ИМПРЕСУМ
  • КОНТАКТ
  • МАРКЕТИНГ

© 2023 Frontline.mk