ПРВА ЛИНИЈА
No Result
View All Result
  • ДОМА
  • ДЕНЕС
  • ПОЛИТИКА
  • ФРОНТ
  • ОПШТЕСТВО
  • СВЕТ
  • ЕКОНОМИЈА
  • МАГАЗИН
  • КУЛТУРА
  • СПОРТ
  • ДОМА
  • ДЕНЕС
  • ПОЛИТИКА
  • ФРОНТ
  • ОПШТЕСТВО
  • СВЕТ
  • ЕКОНОМИЈА
  • МАГАЗИН
  • КУЛТУРА
  • СПОРТ
No Result
View All Result
ПРВА ЛИНИЈА
No Result
View All Result

Интегрирани предмети – диференцирани содржини

December 27, 2020 12:14
in ZOOM IN, ДЕНЕС, КОМЕНТАРИ, ОПШТЕСТВО
Share on FacebookShare on Twitter

пишува: Росица Колева

Во интернационалното училиште во кое работам во Германија природните науки се интегрирани во еден предмет од прво до 10-то одделение (втора година средно).

Во текот на годината, наставниците обработуваат теми од биологија, хемија и физика распоредени низ наставни единици.

Освен што учениците треба да покажат концептуално разбирање и содржинско знаење во секоја од овие единици (преку тестови), од мала возраст учат и како да изработуваат научни извештаи, како да поставуваат хипотези, што се варијабли итн. Се стимулираат и да истражуваат за практичната примена на знаењата во секојдневието и да размислуваат за валидноста на ресурсите кои ги користат.

Ова се критериуми кои ја составуваат целокупната оценка, а преку нивно исполнување покажуваат дека се способни за трансферирање на вештини низ различни дисциплини.

Штом ова го имаат совладано, воопшто не им е проблем последните две години да преминат на хемија, биологија и физика, да добијат одлични оцени и да се запишат на некои од најдобрите универзитети во светот. Имајќи го ова предвид, наставниците имаат поголема слобода, но и мамутска задача во однос на планирање на часовите, развивање на содржините и наоѓање ресурси – тука навистина треба да добијат доволно време, поддршка и насоки.

Сепак, откако ќе се навикнат на ваквиот начин на работа, ниту еден од нив не сака да се врати на прескриптивен начин на предавање, по учебник. Дополнително, активната улога во планирањето и градењето на курикулумот им овозможува на наставниците од корен да ги диференцираат содржините, овозможувајќи пристап и учество на сите ученици, вклучувајќи ги и тие со попреченост, во наставата.

Доколку наставниците во Македонија ги применуваат гореспоменатите методи во своите предмети, јас сум сигурна дека реформите ќе се спроведат полесно одколку што стравуваме. Ако не, ќе се почне постепено и чекор по чекор заеднички ќе учиме и градиме. За реформи треба време, но мора од некаде да се почне


Објавата е преземена со дозвола од авторката. Текстот е личен став. 

 

ФРОНТЛАЈН Е-БИЛТЕН

ПРЕТПЛАТИ СЕ НА Е-БИЛТЕНОТ НА ФРОНТЛАЈН И ДОБИВАЈ ГИ НАЈНОВИТЕ ВЕСТИ НА ТВОЈАТА Е-АДРЕСА

Check your inbox or spam folder to confirm your subscription.

Next Post

„Чао 2020“ новогодишна програма на МКЦ со концерти, диџеи, готвење, смеење, поезија

НАЈНОВО

ДИК поништи потврдена листа за членови на Совет на Град Скопје поради кандидирано починато лице

October 18, 2025

„Српскиот свет“ и раката на Москва на Балканот

October 18, 2025
Фото: Генерирано со ВИ

Верстапен пред спринтот во САД: „Ќе биде тесно, но тоа е убавината на трките“

October 18, 2025

НАЈЧИТАНО

  • Јане Ѓорѓиоски.

    Некој нормален да објасни на што се должи самоувереноста на Орце и Мицкоски

    0 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Сомалиски пирати во Македонскиот залив!

    0 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Во Битола 8 кандидати за градоначалник и 16 листи за Совет

    0 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Ружин: Доколку не ги направиме уставните измени немаме никаква можност да мрднеме кон ЕУ, Фон дер Лајен е јасна

    0 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Викенд хороскоп со Анаис – 18 и 19 октомври

    0 shares
    Share 0 Tweet 0

© 2023 Frontline.mk

  • ЗА НАС
  • ИМПРЕСУМ
  • ПОЛИТИКА НА ПРИВАТНОСТ
  • МАРКЕТИНГ
  • КОНТАКТ

No Result
View All Result
  • ДОМА
  • ДЕНЕС
  • ПОЛИТИКА
  • ФРОНТ
  • ОПШТЕСТВО
  • СВЕТ
  • ЕКОНОМИЈА
  • МАГАЗИН
  • КУЛТУРА
  • СПОРТ
  • ЗА НАС
  • ИМПРЕСУМ
  • КОНТАКТ
  • МАРКЕТИНГ

© 2023 Frontline.mk