Безбедноста на железницата во Грција е под лупа во последниве години, а несреќата што се случи доцна ноќта во вторникот е една од најсмртоносните во земјата во последните децении. Во несреќата, според вест објавена на Фронтлајн утрово, загинаа најмалку 32 лица, а 85 се повредени.
Грција го презема крвавото водство според бројот на смртните случаи и повредените во железничките несреќи во ЕУ, со околу 25 жртви годишно, според Европската мрежа за дата новинарство. Проблемите главно се предизвикани од небезбедни премини на шините, лоша инфраструктура и системи за управување со сообраќајот и недостаток на персонал.
Во судирот меѓу возови во 1968 година во древниот крајбрежен град Коринт загинаа најмалку 34 лица, а десетици беа повредени.
Грција има највисока вкупна стапка на смртност во несреќи во железницата од сите 29 земји кои се предмет на анализа во извештајот за безбедност на Агенцијата за железници на ЕУ од 2022 година и седма највисока стапка на смртност кај патниците.
Најмалку 11 фатални судири на воз или излетување од шините се регистрирани во Грција во периодот од 1980 до 2019 година, се вели во анализата на главните железнички линии во Европа од Центарот за транспортни студии на Империјал колеџот во Лондон.
Frontline News Desk